Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Michael Ziggo wrote:
Hoi Laura85, welkom hier!
Wat een gek probleem wel, maar zoals je ziet doet de Community al haar best en ik ga uiteraard ook m'n best voor je doen. Aangezien je in hetzelfde thuisnetwerk op je telefoon geen problemen ervaart is het al een stuk lastiger. Het is voor ons ook onbekend welke database Netflix gebruikt voor deze unblocker/proxy detectie. Wil je je IPv6 adres hier eens plaatsen via www.whatismyip.com. Dan ga ik daar eens naar kijken. Mocht dat goed lijken, dan lijkt het me ook wijsheid om eens bij Netflix aan te kloppen hiervoor. Zij weten vast en zeker welke database zij gebruiken en wat er precies misgaat. Maar laten we beginnen met je IPv6-adres. Ik hoor graag weer van je 🙂
KBX458 wrote:
Laura85 Zou je het volgende willen uitproberen:
Als er desondanks toch iets mis blijkt te gaan, lijkt, door in de router bij DHCP onder DHCP6 server op "instellingen opslaan" te klikken, het euvel te verhelpen te zijn.
Zie: https://community.netgear.com/t5/Orbi/Enabling-IPv6-kills-Netflix/td-p/1662815
DennyW zou zo maar kunnen. Ik leg dit neer bij het moderatieteam.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.