Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Laura85 wrote:
Ik heb deze link zelf ook al bekeken maar werd daar ook niet wijzer van. Er is niks nieuws geïnstalleerd en afgelopen weekend heb ik nog zonder problemen kunnen netflixen.
Ik weet ook niet waar ik in mijn next box zou kunnen achterhalen hoe de instellingen qua verbindingen staan. Ook daar al gekeken bij instellingen maar ook niks wijzer geworden.
Laura85 wrote:
Ik heb een modem van Arris
hanh wrote:
Voor de goede orde.
De relevantie van de vraag over IPv6 snap ik nog niet.
H-Dirk graag uitleg.
Maar als we toch bezig zijn: welke IPv6 is het?
IPv6 is min of meer standaard, maar er zijn twee smaken. Dat kan bij sommige problemen uitmaken.
Twee voorbeeldplaatjes.
Plaatje 1: IPv6 DS-Lite
Plaatje 2: IPv6 Full Dual Stack
Wat heb je Laura85 ?
H-Dirk wrote:hanh wrote:Netflix vind IPv6 internet verbindingen niet zo heel leuk namelijk. waardoor je dus deze meldingen krijgt. Modem omzetten naar IPv4 zal het probleem waarschijnlijk gelijk oplossen.
Voor de goede orde.
De relevantie van de vraag over IPv6 snap ik nog niet.
H-Dirk graag uitleg.
Maar als we toch bezig zijn: welke IPv6 is het?
IPv6 is min of meer standaard, maar er zijn twee smaken. Dat kan bij sommige problemen uitmaken.
Twee voorbeeldplaatjes.
Plaatje 1: IPv6 DS-Lite
Plaatje 2: IPv6 Full Dual Stack
Wat heb je Laura85 ?
waarom netflix dat niet leuk vind, is omdat netflix IPv6 als een VPN zien. en dat blokkeren ze dus.
Ik krijg sinds vandaag ineens de melding dat ik een unblocker of proxy zou gebruiken als ik iets op Netflix wil kijken.
hanh wrote:
H-Dirk
Ik gebruik Netflix op diverse manieren en heb Full Dual Stack.
Geen enkel probleem.
Ook nooit een melding op de Community gezien dat er een probleem zou kunnen zijn met een IPv6 Connectie met Netflix.
Heb je een bron die je bewering kan bevestigen?
Laura85Ik krijg sinds vandaag ineens de melding dat ik een unblocker of proxy zou gebruiken als ik iets op Netflix wil kijken.Heb je een idee waar die foutmelding vandaan komt? Is het Netflix zelf, of iets anders.
Laat evt een Screenshot zien van die melding.
OPMERKING: Netflix ondersteunt geen IPv6-verbinding die de internetprovider levert.
hanh wrote:
H-Dirk
Noch bij DS-Lite noch bij Full Dual Stack is sprake van 6 in 4 Tunneling.
Een Device in je lokale netwerk dat IPv6 ondersteunt, maakt met een globaal Ziggo IPv6 address een connectie met Netflix.
Ik denk dat je hier wat dingen door elkaar haalt.OPMERKING: Netflix ondersteunt geen IPv6-verbinding die de internetprovider levert.Dat is echt onzin.
Hoe speel je af als de foutmelding komt? Is het een PC?
Heb je een idee waar die foutmelding vandaan komt? Is het Netflix zelf, of iets anders. Bv een security add-on op een PC.
Laat evt een Screenshot zien van die melding.
ik had het zelf ook destijds, omgezet naar ipv4 en probleem was opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.