ik had het zelf ook destijds, omgezet naar ipv4 en probleem was opgelost
Dat kan. Maar het probleem lag dan hoogstwaarschijnlijk niet aan het feit dat je IPv6 had.
Wat het dan wel was, is niet meer te achterhalen. Overstap naar IPv4 is dan geen oplossing van het probleem, maar een andere aanpak kiezen met een gewenst zij-effect.
Niets op de Netflix Help Page bevestigt dat er iets mis zou kunnen zijn met een Ziggo Ipv6 address..
Ik zou er voorzichtiger mee zijn mensen naar IPv4 te sturen, op basis van een mogelijk onjuiste veronderstelling.
Het druist nl in tegen de noodzaak dat Ziggo klanten over IPv6 horen te gaan beschikken. Overstap naar IPv4 kan noodzaak worden als er, evt na wat onderzoek, een geconstateerde bug zit in de Firmware, die je alleen snel kunt omzeilen door naar IPv4 over te stappen. Wachten op een fix kan lang gaan duren.
Of bv aan Port Forwarding wilt gaan doen, als je DS-Lite hebt.
H-Dirk