RuWi
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding E133-4

Ik krijg de melding E133-4 dat ik een update nodig heb. Geen idee hoe dit moet. Misschien dat iemand een tip heeft?

2 Reacties 2
hanh
Oud Community-lid
  • 17054Reacties
  • 660Oplossingen
  • 3448Likes

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7874Reacties
  • 655Oplossingen
  • 1670Likes

Goedemiddag @RuWi en welkom op de Community,

Vervelend dat je op je digitale tv ontvanger een E133-4 foutmelding te zien krijgt! Heb je al gekeken of het probleem opgelost is met de link
waarnaar onze expert @hanh doorverwijst? Stel anders ook eens de ontvanger eens opnieuw in. Lost dat het ook niet op log dan eens in op Mijn Ziggo
en kies daar onder Producten > Televisie voor “Zenders en pincode herstellen”. Hier lees je hoe je dit doet. 

Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. Anders helpen wij je hier graag verder. 

Alvast een fijne jaarwisseling gewenst! 


Groeten,

Paul