Sinds vandaag kan ik niet meer terugkijken, de replay doet het niet krijg dan foutmelding cs2217.
Ook on demand doet het totaal niet meer. Krijg niets te zien. Daarnaast kan ik mijn bewaarde opnames en series kan ik niet terugkijken of verder kijken. Krijg dan de melding CS2518.
Nu heb ik de Next al een paar keer opnieuw gestart, twee keer sloeg de box vast en verder heeft het totaal niet geholpen.
Ik heb bij diagnostiek gekeken en die was gewoon goed. Mijn internetsnelheid is ook minder 180 MB in plaats van 250 MB. De pc is bedraad aangesloten en de mediabox draadloos.
Er zijn geen storingen bekend! Wat is het probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Nextbox was kapot. Heb een nieuwe gekregen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie geen storingen en het klinkt niet bekend.
Het is allemaal wel gerelateerd aan de internetverbinding.
Hebben de SSID namen van de Wifi dezelfde namen?
Zo ja, geef 2,4 en 5 GHz een andere naam en maak opnieuw verbinding met één van de 2.
Ook kan het zijn dat je buren op hetzelfde kanaal zitten met hun Wifi als jij, kijk met Wifi Analyzer uit de app store of dat zo is?
Zo ja, zet dan een vrijer kanaal vast in je modem of router.
Ik raad je aan de volgende stappen te doorlopen:
Laat je ons weten of dit helpt?
HEy @splun045 . Hoe gaat het nu? 🙂 We horen graag even van je!
Alles is geprobeerd en niets helpt. Maandagmiddag komt een monteur. De Next en de Connect zien elkaar niet. De Connect werkt uitstekend!
Wachten maandag maar af. Het lijkt of de Next stuk is. Baal wel want ik heb dan een week enkel tv en niets anders
Ik weet niet of je mijn vorige stappenplan precies zo hebt uitgevoerd maar ik geef je bij deze een nog wat dieper reset stappenplan. Echt precies zo uitvoeren. Dat heeft velen al geholpen met verbindingsproblemen. Baat het niet dan schaadt het niet. Nogmaals: je verliest geen opnames of geplande opnames.
Laat ons alsjeblieft weten of je dit precies zo uitgevoerd hebt en of dat hielp. Alvast bedankt.
De Nextbox was kapot. Heb een nieuwe gekregen
Mooi zo, dank voor het terugkoppelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.