NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo allemaal,
Ik heb sindskort een probleem met mijn Mediabox XL die soms plotseling begint te loeien en het geluid maakt alsof hij op het punt staat om op te stijgen. Gepaard met dit verschijnsel is dat ik soms tijdens het TV kijken de foutmelding CS2004 krijg, waardoor beeld & audio stopt of vastloopt en het soms na een paar seconden en in andere gevallen minuten weer verder gaat. Hierbij komt ook nog eens het probleem dat het internet dan uitvalt en dan de Wi-Fi niet werkt of de PC (via ethernet kabel direct doorgetrokken vanaf de Mediabox XL) geen internet meer heeft.
In het kort, al sinds 2019 klant van Ziggo en nooit eerder problemen gehad met TV & Internet.
Sinds de rare geluiden van de Mediabox XL doet TV & Internet niet stabiel meer en valt het vaak uit met foutmelding CS2004.
Ik hoor graag de mogelijke oplossing.
Met vriendelijke groet,
Joe
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nou in de avond kwam opeens het 2e pakketje met de SmartWifi modem 😛
Dus uiteindelijk heb ik het toch nog allemaal kunnen vervangen en het internet werkt naar behoren.
Alleen krijg ik nu een CS1011 foutmelding via de Mediabox Next 😕
Fijn om te lezen dat het SmartWifi modem inmiddels online is. Ik neem aan dat hierbij ook het benodigde aansluitmateriaal geleverd is (splitter POA-254 + F/F-kabel met rood omrande stekker)?
Wat betreft de Mediabox Next: heb je deze met een UTP-kabel op het SmartWifi modem aangesloten?
Klopt, alle kabels die benodigd waren voor het aansluiten (zowel de Mediabox Next als de SmartWifi modem) waren ook geleverd.
De Mediabox Next is inderdaad ook met een UTP-kabel aangesloten op de SmartWifi modem.
Vermoedelijk is de Mediabox Next nog niet (correct) geactiveerd. Mogelijk is daarvoor in jouw geval nog een extra stap vereist i.v.m. de geconsolideerde Mediabox XL. Je zou wel lineaire (live) TV moeten kunnen kijken, ondanks de foutcode.
Ik heb zojuist het topic nog even onder de aandacht gebracht van de moderators, zodat dit verder onderzocht kan worden.
Hoi MegamanXZero,
De Next wil inderdaad niet heel makkelijk door het activatie proces in de achterliggende systemen. Kleine check; wil je de Next nog even een minuutje van de stroom halen, ik ben benieuwd of het activatie proces dan wel automatisch opstart 🙂
Is dat niet het geval? Trek meteen weer even aan de bel!
Ik heb dit gedaan toen ik thuiskwam, toen ik em weer aanzette startte hij de activatieproces en kort daarna deed het TV kijken weer 🙂 Thx voor de hulp!
Ik heb vooralbast van deze code als ik Netflix wil gaan kijken op kanaal 150 Dit kanaal werkt 9 van de 10 keer niet en dan krijg ik ook deze code of gaat terug naar NPO1
@bcr1210 Je kunt het beste in je eigen topic blijven reageren. CS2400 heeft een totaal andere betekenis dan CS2004.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.