Heb hier in Barneveld, Gelderland, exact hetzelfde probleem. Heb de Mediabox Next sinds enkele weken in huis en heeft in die tijd probleemloos gewerkt. Gister in de loop van de ochtend begonnen de problemen. Schakelde de box in en na enkele seconden kwam dezelfde melding (CS2004) in beeld en is niet meer weggegaan. Uiteraard in de tussentijd niets gewijzigd aan mijn bekabeling.
Vervolgens uren gewacht en maar weer eens met de klantenservice gebeld. Die meldden mij ook dat ze 'helaas' niets konden doen en dat er inderdaad werkzaamheden zijn uitgevoerd in die nacht ervoor. Kennelijk hebben ze zaken in de transport-stream gewijzigd, waardoor e.e.a. nu niet meer functioneert. Heb keer op keer de box gereset, teruggezet naar fabrieksinstellingen maar het mocht niet baten. Vervolgens probeerden ze ook een monteursafspraak door te drukken, maar die heb ik geweigerd. Zeker nadat ik de Mediabox Next rechtstreeks met de door Ziggo geleverde coaxkabel op het hoofdaansluitpunt in de meterkast heb aangesloten en de TV er naast heb gezet. Nog steeds die vervelende melding. Heel vervelend en nu (woensdag 8 mei, 17:46 uur) nog steeds niet werkend. Beetje jammer!