Mark Ziggo wrote:
Frozman wrote:
hoop ik dat iemand, een moderator, hier iets in kan betekenen?
Iemand kan hier zeker iets in betekenen, maar wij moderators kunnen dat niet. Vastgelopen activaties worden allemaal doorgezet naar onze specialisten en zij lossen alle vastlopers z.s.m. op. Helaas valt niet te voorspellen hoe lang het gaat duren, dat hangt heel erg af van de oorzaak waarom de activatie vastgelopen is.
Hopelijk valt het mee, fingers crossed!
@Mark Ziggo dank je wel voor je reactie, Mark.
Ik had inmiddels al een eigen topic aangemaakt en weet inmiddels dat het nog even duurt eer de mediabox geactiveerd is, dus we hebben de oude maar weer geinstalleerd in afwachting van de sms, of tot de Horizon het opeens niet meer doet, dan weten we ook genoeg.
Gaf nog wel aan dat het wellicht handig is, als klanten van te voren ingelicht worden over het feit dat de installatie/activatie wat problemen kan geven. Ook zouden de Ziggo medewerkers een consequent antwoord moeten hebben, want nu zei de ene dat we paar uurtjes geduld moesten hebben, de ander zei 2-3 dagen en via dit forum hoorde ik van een moderator dat ook die 2-3 dagen geen garantie is.
Als het probleem bekend is, de problemen spelen al veel langer, dan kan dit beter gelijk aangegeven worden en zijn er ook geen verwachtingen vanuit de klant.
Nogmaals bedankt, Mark..alles komt goed 😉