JudithSchoorlemmer wrote:
Dank je wel @Cecilia Ziggo, we kunnen niet veel anders doen dan afwachten. Ik moet wel zeggen dat dit echt frustrerend is. Maar ik waardeer je eerlijkheid en hulp.
Wanneer moet ik opnieuw aan de bel trekken, als het nog niet werkt? Ik ben een beetje bang dat we straks weken zitten te wachten op iets dat misschien niet gaat komen?
Hi @JudithSchoorlemmer, helaas hebben we nog geen concrete nieuwe informatie hierover. Je zal zeker niet wachten op niets, maar ik vind het heel lastig om een tijdsbestek aan te geven op dit moment.
Egbert Jan wrote:
Heb vandaag de beide next boxen geïnstalleerd die ik besteld had. De eerste ging perfect, de tweede liep uit op cs1010. Op mijn Ziggo lijken de contractgegevens niet helemaal te corresponderen met mijn nieuwe situatie. Klopt dit en kunnen jullie me dan hiermee helpen? Alvast bedankt.
Hi @Egbert Jan, ik zie dat je inmiddels ook via het contactformulier contact hebt met ons. Je 2e Mediabox staat niet actief bij ons, we ontvangen via die weg graag de benodigde gegevens om hem actief te zetten.