1
Vraag
2
Reacties
LKoreman

Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Foutmelding CS1004 op mediabox XL

Hallo,

wij hebben ook het probleem met het werkend krijgen van de mediabox XL.

 

De monteur is geweest en heeft de mediabox gewisseld naar het XL type omdat de oude niet geschikt zou zijn voor de laatste update.

maar nu hebben we al 2 dagen de foutmelding CS1004, we kunnen toch niet zinloos wachten tot het eens zou gaan werken?

Wie heeft een goed antwoord voor ons?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor de foto @LLKoreman! Ik las dat er in de tussentijd ook een taak was aangemaakt om de mediabox met dit serienummer te activeren.

Nu lees ik helaas dat dit niet is gelukt. Sorry hiervoor! Volgens achterliggende systemen hoort er bij dit serienummer een ander type mediabox, waardoor het activeren helaas niet gaat.

We zouden hiervoor nog een IT- vervolgtaak kunnen maken, maar het is niet te zeggen hoe lang het oplossen daarvan duurt. Na overleg met die afdeling is daarom besloten om een nieuwe Mediabox XL te sturen, dat is de kortste en snelste klap. PostNL zal deze mediabox zo snel mogelijk bezorgen, je ontvangt de track and trace per mail. 

Bekijk in context

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Erik,

bedankt voor je reactie en je inzet om het op te lossen.

Tot dit moment is er bij de tel diensten nog geen reactie gekomen om iets op te lossen.

ik hoop dat als de nieuwe box binnen is we niet nog eens een aantal dagen moeten wachten voordat we beeld op tv hebben.

alles bij elkaar zijn we nu 1,5 week onderweg en is er nog niets gebeurd.

m vr gr

L. Koreman

 

Bekijk in context

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Gelukkig hebben de mensen op deze site een oplossing geboden voor het probleem met de XL Mediabox.

bedankt en het werkt weer.

Bekijk in context

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Bedankt voor het antwoord.

Inmiddels is er een storingsmonteurs geweest en deze heeft het probleem opgelost.

Hij heeft een instelling aangepast en keurig uitleg gegeven waarom het probleem ontstaan is.

 M vr gr

L. Koreman

Bekijk in context

9 Reacties 9
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hallo @LLKoreman en welkom op de Community,

Poeh! Al 2 dagen geen digitale tv tot je beschikking? Dat is een ronduit teleurstellend! Ik ben erin gedoken en zie dat het fout gaat in de activatie van de box. Wil je een foto van het CA ID maken en hier delen? Dan check en voer ik zo nodig de aanpassing door waarmee de juiste Mediabox XL actief komt te staan. Ik hoor graag van je!

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

LKoreman_0-1621667637890.jpeg

Hallo Vincent,  Bij deze

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor de foto @LLKoreman! Ik las dat er in de tussentijd ook een taak was aangemaakt om de mediabox met dit serienummer te activeren.

Nu lees ik helaas dat dit niet is gelukt. Sorry hiervoor! Volgens achterliggende systemen hoort er bij dit serienummer een ander type mediabox, waardoor het activeren helaas niet gaat.

We zouden hiervoor nog een IT- vervolgtaak kunnen maken, maar het is niet te zeggen hoe lang het oplossen daarvan duurt. Na overleg met die afdeling is daarom besloten om een nieuwe Mediabox XL te sturen, dat is de kortste en snelste klap. PostNL zal deze mediabox zo snel mogelijk bezorgen, je ontvangt de track and trace per mail. 

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Erik,

bedankt voor je reactie en je inzet om het op te lossen.

Tot dit moment is er bij de tel diensten nog geen reactie gekomen om iets op te lossen.

ik hoop dat als de nieuwe box binnen is we niet nog eens een aantal dagen moeten wachten voordat we beeld op tv hebben.

alles bij elkaar zijn we nu 1,5 week onderweg en is er nog niets gebeurd.

m vr gr

L. Koreman

 

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Gelukkig hebben de mensen op deze site een oplossing geboden voor het probleem met de XL Mediabox.

bedankt en het werkt weer.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een hele fijne terugkoppeling @LKoreman. We zijn blij dat we het via deze weg voor je hebben kunnen oplossen. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons te vinden.

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Helaas moet ik toch weer terugkomen op het probleem waar het allemaal mee begon na het downloaden van de upgrade

We hebben dus een nieuwe mediabox ontvangen en geïnstalleerd en vanavond hebben we weer de problemen dat het beeld continu aan en uit valt en dat er dan links boven in het beeld kleine kaders te zien zijn met de tekst “Auto-HDMI1-1080P-Wide” deze teksten gaan continu door terwijl ook het geluid wegvalt.

Is er iemand die een oplossing aan kan bieden?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat klinkt alsof het probleem ergens in de HDMI verbinding zit, @LKoreman. Heb je ons de Instellingen en HDMI resolutie al eens gekeken en een andere instelling uitgeprobeerd? 😮 

LKoreman
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Bedankt voor het antwoord.

Inmiddels is er een storingsmonteurs geweest en deze heeft het probleem opgelost.

Hij heeft een instelling aangepast en keurig uitleg gegeven waarom het probleem ontstaan is.

 M vr gr

L. Koreman

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic