Willem-A wrote:
Dus dat er geen storing bekend is zegt niet zoveel, want ik heb nu al regelmatig gezien dat I-TV uitvalt, deze melding laat zien, we er alles aan doen het op te lossen, wat dat niet lukt, en dat men later meldt dat het ineens weer werkt. Hier ligt een aandachtspunt voor Ziggo.
Dat er geen storing bekend is zegt inderdaad niet dat er geen storing is.
Elke keer als in ons logsysteem wordt aangeklikt dat een klant last heeft van een itv-150 melding welke niet opgelost kan worden met de standaard vervolgstappen gaat er een alarmpje branden bij onze storingsdienst. Elke volgende melding schroeft de prioriteit daarvan omhoog totdat het opgepakt wordt. Als er maar 1 melding is staat hij niet meteen bovenaan het prioriteitenlijstje en kan het dus wat langer duren voordat er actie ondernomen wordt.
Inmiddels is ook de volgende tekst verschenen op ons storingsoverzicht:
> On Demand werkt niet voor sommige klanten
Op dit moment komt het voor dat On Demand niet werkt. De portaal opent niet of je ziet een foutmelding. Het gaat om Mediaboxen van Humax en CI+ modules. Het probleem is in onderzoek. Sluit in eerste instantie signaal problemen uit. Heeft de klant wel signaal issues? Los die dan samen met de klant op. Is het signaal in orde en werkt het toch niet? Plan dan geen monteurs in maar biedt excuses aan voor het ongemak. We doen ons best om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
@Kaatje333 - Fijn dat het nu weer werkt! Ik heb nog wel een nieuwe splitter + coax kabels (voor je modem en Humax) naar je opgestuurd, die worden tzt bezorgd.