Kaatje333 wrote:
@RoWi.
Ik heb de stroom wel van de connectbox gehaald, maar geen reset gegeven. Vind het spannend om te doen, gaan er dan geen instellingen oid verloren?
On Demand via de app op mijn smartphone werkt wel.
De spanning eraf is voldoende @Kaatje333 Een algehele reset zal niet baten als dit niets doet.
Voorts zien we situaties waarbij het soms wekenlang niet werkt en dan ineens weer wel In bepaalde gevallen kun je zelf wat doen, maar vaak dus ook niet en we zien ook wel dat het binnen een paar dagen is opgelost als een moderator zich erop stort.
Zoals gezegd probeer ik ook van alles zelf als ik het issue heb, maar in best veel gevallen krijg je daar deze foutcode niet mee weg. En dan is het simpelweg aan Ziggo en ik snap nog steeds niet waarom deze dan de box maar omruilt, want dat heeft zelden zin.
On demand via de app op de smartphone werkt niet zoals op de Humax, dus als dat werkt, wil het niet zeggen dat het op de Humax ook moet werken.
Maar @Lycke Ziggo of @Mariska Ziggo kan wel aangeven wat er met de andere mediabox moet gebeuren. Belachelijk trouwens dat men dat ook niet eens weet bij de klantenservice. Die zouden dat verdorie toch moeten weten! Slordig! Maar het zou helemaal absurd zijn als je die gewoon mag houden, want zo zijn ze er snel doorheen en groeit de verkoop in goede, gebruikte boxen. Want neem maar van mij aan dat hier vaak niets aan mankeert en Ziggo veel te snel is met het omruilen ervan, net als met afstandsbedieningen…