Ronvisser

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL - Foutcode cs9097

Ik heb 2 weken geleden de update gehad en sindsdien kom ik met grote moeite in mijn opnames ik krijg voortdurend de foutmelding cs9097.

Mijn tv werkt prima het zijn echt de opnames hij blijft maar aangeven geen verbinding.

 

Betreft een Horizon box en opstarttijd staat al op snelle start. Restart al meerdere malen geprobeerd. Ook kabels zitten er goed in

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Alle kans dat de reden in je bekabeling en/of aansluiting zit.

Daarom voeg @Bert in een oud topic van je dit al.

 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Ronvisser

 

Wat vervelend dat je de foutcode cs9097 krijgt te zien. In de meeste gevallen heeft deze foutcode te maken met een verstoord coax-signaal. Graag gaan we samen met jou opzoek naar een oplossing, wil je hiervoor de door @ Steefb gevraagde foto's sturen?

Uitgelicht topic