1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gosifix

Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Foutcode VD112 bij OnDemand

Bij mijn schoonmoeder werkt de on demand niet (meer) . Zij krijgt de bovengemelde code. 

Ik heb ook via kanaal 997 een test gedaan. Daar komt geen enkel resultaat uit. Alleen de melding om naar de kabels te kijken. De enige kabel tussen de  muur en de mediabox heb ik vervangen, maar er komt nog steeds geen resultaat uit test op kanaal 997. 

 

De mediabox is er één zonder opname mogelijkheden.

Nog iemand ideeën of wordt het een monteur plannen.

9 Reacties 9
Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

Terwijl de Mediabox aanstaat gedurende 20 tellen de stroom eraf. Is misschien de oplossing.

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Als ik weer bij haar ben zal ik het eens uitproberen. Dank voor je reactie 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Anders fabrieksinstellingen en opnieuw installeren.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 674Likes

 Goede tips @Ferdy Bossy en @youriy daarmee kom je weer een stukje dichterbij de oplossing. 
Maar allereerst natuurlijk dank dat je je schoonmoeder helpt! 

Zijn de gegevens van je profiel die van je schoonmoeder? Zo nee, deze mag je tussen haakjes anders nog invoegen, dan kunnen we nog verder ondersteunen. 
Op het huidige adres is het nog wel goed om ook het coaxnetwerk eens te checken aangezien er een probleem met de upstream te zien is. Die heeft het wat zwaar. 

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste Jos, Mijn schoonmoeder woont op *** in Apeldoorn. Op mijn adres heb ik net de test met kanaal 997 gedaan en die geeft alles als goed aan.

** Moderator edit: Adresgegevens verwijderd ivm privacy ** 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Gosifix Bedankt voor de gegevens! We kunnen een monteur inplannen voor je schoonmoeder. Het bovenstaande heeft allemaal geen oplossing geboden? Dan ga ik snel aan de slag! 

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste Lotte,  ik heb vanochtend even overleg met haar gehad. Ze heeft nu aangegeven dat ze toch geen behoefte heeft aan 'uitzending gemist'  via ziggo. Het interactieve is haar allemaal te complex.

Als ze maar TV kan kijken is het prima. Wat ze wel jammer vind is dat de FM zenders niet meer worden doorgegeven. Ook daarvoor is de oplossingen via de 'radio-optie' voor mensen op leeftijd te complex.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Gosifix, ah dat kan ik mij goed voorstellen. Dan wordt het ook allemaal een stuk lastiger. Kunnen we nog iets betekenen voor haar?

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Op dit moment niet. De signaal kwaliteit was verder goed bij het instellen van de zenders. Dus TV kijken luk gelukkig wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic