Molly

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode SP 0.1.6

Ik krijg bij installatie van Mediabox XL de foutcode SP 0.1.6

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Heb je voor het eerst een Mediabox XL ontvangen of is het een vervangend exemplaar?

 

Deze foutmelding houdt in dat de Mediabox XL geen verbinding kan opbouwen naar het netwerk en wordt meestal veroorzaakt door geblokkeerd retoursignaal en/of teveel demping op de kabel.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Molly
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Ik heb voor het eerst een mediabox
  •  
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

De splitter (UMU-1006) op het AOP is verouderd en niet retourgeschikt, hierdoor kan de Mediabox XL niet online komen. Je hebt een nieuwe splitter (POA-01-B of POA 01-UPC) nodig. Hierbij hoort ook een nieuwe aansluitkabel (IEC/F) voor het modem, de huidige kabel ziet er niet goed uit.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan bovenstaande aansluitmateriaal kosteloos toesturen en komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Molly
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Dank je wel
  • ik hoop dat de nieuwe splitter snel komt
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @Molly! Ik sluit mij aan bij @tobiastheebe en ik heb je de nieuwe splitter en kabel opgestuurd. Binnen 2-3 werkdagen heb je deze in huis. Ik ga er vanuit dat de installatie daarna soepel verloopt. 

Uitgelicht topic