Opgelost! Ga naar oplossing.
**Moderator aanvulling**
CS9994 betekent dat je Mediabox geen (draadloze) verbinding heeft met het internet. Controleer je wifi en probeer zowel je modem als de mediabox een reset te geven.
Zie ook Foutcode CS9994 | Klantenservice | Ziggo
Origineel bericht:
Ik heb bovenstaand ingetoetst, maar geen reactie. Maar intussen werkt het weer, nadat ik alles een echte reset heb gegeven.
Dus dit kan weer afgesloten worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
**Moderator aanvulling**
CS9994 betekent dat je Mediabox geen (draadloze) verbinding heeft met het internet. Controleer je wifi en probeer zowel je modem als de mediabox een reset te geven.
Zie ook Foutcode CS9994 | Klantenservice | Ziggo
Origineel bericht:
Ik heb bovenstaand ingetoetst, maar geen reactie. Maar intussen werkt het weer, nadat ik alles een echte reset heb gegeven.
Dus dit kan weer afgesloten worden.
Ik krijg deze melding ook sinds de laatste update van de mediabox. ik heb alle apparaten en modem gereset maar de foutcode blijft komen. Ik kan een opgenomen programma terugkijken maar na een tijdje stopt de mediabox er mee en krijg ik deze foutcode. ik kan de opgenomen programma's wel verder kijken op mijn telefoon of tablet. Graag jullie ondersteuning.
Goedemorgen @janroze67, allereerst welkom op de Community! 🙂
Flink balen dat jij deze problemen ook ervaart en tijdens het kijken de foutmelding te zien krijgt. De foutmelding wordt getoond als er geen verbinding meer is met het internet. Had je de stappen op deze pagina al gecontroleerd? En hoe is de Mediabox Next verbonden met het internet? En ik begrijp dat je dit alleen ervaart als je een opname kijkt? Of zie je deze melding ook als je iets kijkt via Replay TV of On Demand? En komt de foutmelding altijd nadat je een bepaalde tijd kijkt of is dit wisselend?
Kan het modem ook de veroorzaker zijn van de problemen? Op bijna alle apparaten hebben we geen superverbinding. Kunnen we daar wellicht eerst naar kijken? Jullie kunnen de snelheid van het modem toch uitlezen?
Hey @janroze67,
De snelheid kan ik niet uitlezen, wel kunnen we de signaalwaarden die op je modem aankomen controleren. Helaas gaat dat nu niet omdat er een storing speelt op jouw adres die we eerst af moeten wachten. Wel zie ik dat je een Connectbox hebt dus ik verwacht niet dat het modem zelf roet in het eten gooit. De storing houd je via deze pagina in de gaten.
Blijft het probleem ook nadat de storing is opgelost bestaan dan horen we dat graag van je! En het zou top zijn als je ook de vragen die Gianna stelt kunt beantwoorden zodat we je verder kunnen helpen.
Hierbij mijn antwoorden op de vragen van Gianna:
* En ik begrijp dat je dit alleen ervaart als je een opname kijkt? Ja
* Of zie je deze melding ook als je iets kijkt via Replay TV of On Demand? Ik gebruik On Demand niet en bij Replay TV heb ik het probleem nog niet gehad.
* En komt de foutmelding altijd nadat je een bepaalde tijd kijkt of is dit wisselend? Dat is wisselen maar ik schat dat het rond een half uur
CS9994 geeft aan dat je next geen internet verbinding heeft, dan zou replay het ook niet mogen doen, die gaat ook via het internet.
Hoe is de next verbonden met het internet? Via wifi of via een netwerkkabel?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.