Bakker197777

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode CS9097

Wil nu voor het eerst na de grote update een programma terug kijken. Dit lukt niet en krijg foutmelding CS 9097 te zien. Heb dit probleem vaker voorbij zien komen hier in de community. 
Hij staat bij mij al in de snelle start modus. 
hoe nu verder?

8 Reacties 8
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Bakker197777, welkom op de Community! 

Vervelend dat het niet wilt lukken met het terugkijken van een bepaald programma. Kun je aangeven om welk programma het exact gaat? En lukt het wel om het programma terug te kijken via bijvoorbeeld de Ziggo Go app of www.ziggogo.tv? Ook ben ik benieuwd of het echt specifiek bij alleen dit programma is geweest dat je de foutmelding kreeg of dat je deze foutcode bij alles te zien krijgt wat je wilt starten via Replay TV? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Foutcode CS9097 | Klantenservice | Ziggo

 

Staat je box op de Eco-stand?

Als je de zuinigste energie-instelling van je mediabox gebruikt, kun je deze foutcode net na het opstarten zien. Wacht in dit geval rustig af, binnen enkele minuten zal de box volledig opgestart zijn en zullen de interactieve diensten weer werken. De foutcode verdwijnt op dat moment vanzelf.

Wil je de energie-instellingen van je box aanpassen? 

Bakker197777
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Gianna, bedankt voor je reactie. Maakt  niet uit meerdere programma’s geprobeerd. Geeft dan alleen de mogelijkheid; opnemen of alle afleveringen. Bij beide opties als je hiervoor kiest geeft hij de melding CS 9097. 

Bakker197777
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Bert, bedankt voor je reactie. Hij staat bij mij op de snelle start optie. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Bakker197777
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Hallo Gianna, nu helemaal lekker. Omdat jullie een update doen en het nu bij mij niet meer werkt( voor de update nergens problemen mee gehad) komt er nu een monteur en dat gaat mij 50 euro kosten. Dure update!!!!! Maar daar ben ik het niet mee eens!!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Bakker197777 Waar lees je dat?

 

Normaal gesproken staat er in de mail:

 

Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening. De enige uitzondering is een signaalversterker, die verkoopt de monteur tegen kostprijs. Alle kosten zijn inclusief btw en zetten we op uw maandelijkse factuur. Op de reparatie krijgt u 28 dagen garantie, op gebruikt materiaal 2 jaar.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Bakker197777

Fijn dat er vervolgstappen zijn ingezet, een oplossing is natuurlijk wenselijk! Een monteur helpt hier graag bij, al snap dat je niet blij wordt van kosten.

De voorwaarden die Bert hierboven heeft geplaatst kloppen gelukkig, mede hierom vroeg hij je ook om foto's van de aansluiting te plaatsen. Dan kunnen we op basis daarvan een inschatting maken, een monteur hoeft immers niet altijd geld te kosten. In je Community profiel zie ik echter ook geen gegevens staan, ik weet daarom ook niet wanneer de monteur komt. Houd je ons op de hoogte?

Uitgelicht topic