Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo als ik iets wil kijken wat ik opgenomen heb of later terug kijken krijg ik foutcode CS2518
Mijn Mediabox Next is met een wifikabel aangesloten
De Diagnostiek is signaal kwaliteit goed,internetverbinding groen vinkje
Verbinding tussen mediabox en modem groen vinkje
Verbinding tussen modem en internet groen vinkje
verbinding tussen internet en Ziggo servers groen vinkje
Internetsnelheid is hoog
Mediabox al een paar keer uit gezet en weer aan maar helpt niet blijft foutcode CS2518 geven
wat kan ik er zelf nog aan doen of kunnen jullie mijn helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen
Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍
is de betreffende opname wel eventueel via ziggo go te kijken ?
Haal de Next eens 30 seconden van de stroom, dat lijkt vaak de oplossing te zijn.
Hoi @Arjan v d Vis,
Is het gelukt, kun je weer opnames en programma's terug kijken?
Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen
Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...