Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Arjan v d Vis
Level 1

Foutcode CS2518

Hallo als ik iets wil kijken wat ik opgenomen heb of later terug kijken krijg ik foutcode CS2518

Mijn Mediabox Next is met een wifikabel aangesloten

De Diagnostiek is signaal kwaliteit goed,internetverbinding groen vinkje

Verbinding tussen mediabox en modem groen vinkje

Verbinding tussen modem en internet groen vinkje

verbinding tussen internet en Ziggo servers groen vinkje

Internetsnelheid is hoog

Mediabox al een paar keer uit gezet en weer aan maar helpt niet blijft foutcode CS2518 geven

wat kan ik er zelf nog aan doen of kunnen jullie mijn helpen.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arjan v d Vis
Level 1
Topicstarter

Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen

Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
MR_CHIP
Level 19

is de betreffende opname wel eventueel via ziggo go te kijken ?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Haal de Next eens 30 seconden van de stroom, dat lijkt vaak de oplossing te zijn.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Arjan v d Vis

Is het gelukt, kun je weer opnames en programma's terug kijken? 

0 Kudos
Arjan v d Vis
Level 1
Topicstarter

Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen

Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍