Hallo als ik iets wil kijken wat ik opgenomen heb of later terug kijken krijg ik foutcode CS2518
Mijn Mediabox Next is met een wifikabel aangesloten
De Diagnostiek is signaal kwaliteit goed,internetverbinding groen vinkje
Verbinding tussen mediabox en modem groen vinkje
Verbinding tussen modem en internet groen vinkje
verbinding tussen internet en Ziggo servers groen vinkje
Internetsnelheid is hoog
Mediabox al een paar keer uit gezet en weer aan maar helpt niet blijft foutcode CS2518 geven
wat kan ik er zelf nog aan doen of kunnen jullie mijn helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen
Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is de betreffende opname wel eventueel via ziggo go te kijken ?
Haal de Next eens 30 seconden van de stroom, dat lijkt vaak de oplossing te zijn.
Hoi @Arjan v d Vis,
Is het gelukt, kun je weer opnames en programma's terug kijken?
Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen
Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.