1
Vraag
2
Reacties
Arjan v d Vis

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Foutcode CS2518

Hallo als ik iets wil kijken wat ik opgenomen heb of later terug kijken krijg ik foutcode CS2518

Mijn Mediabox Next is met een wifikabel aangesloten

De Diagnostiek is signaal kwaliteit goed,internetverbinding groen vinkje

Verbinding tussen mediabox en modem groen vinkje

Verbinding tussen modem en internet groen vinkje

verbinding tussen internet en Ziggo servers groen vinkje

Internetsnelheid is hoog

Mediabox al een paar keer uit gezet en weer aan maar helpt niet blijft foutcode CS2518 geven

wat kan ik er zelf nog aan doen of kunnen jullie mijn helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arjan v d Vis
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen

Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍

Bekijk in context

4 Reacties 4
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

is de betreffende opname wel eventueel via ziggo go te kijken ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Haal de Next eens 30 seconden van de stroom, dat lijkt vaak de oplossing te zijn.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Arjan v d Vis

Is het gelukt, kun je weer opnames en programma's terug kijken? 

Arjan v d Vis
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja is gelukt door Ziggo klantenservice te bellen en zo zijn we er samen uitgekomen

Ik moest alle aansluitingen uit de Nextbox halen en na een kwartier weer alles aansluiten op afstand hebben ze wat gedaan en toen was de foutcode weg en kon ik alles weer kijken👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic