Bij het terugkijken van programma's krijg ik de laatste tijd een paar keer per avond de foutmelding CS2512: "Sorry, we kunnen dit niet afspelen". De Mediabox Next is dan even de verbinding met mijn Wifi-netwerk kwijt, lijkt het. Met andere apparatuur nooit problemen met Wifi. Ik gebruik 2 Wifi-pods (TP-link Deco M4). De Mediabox Next staat in een tv-meubel. Ik heb mijn telefoon er weleens opgelegd en een speedtest gestart. Komt altijd uit rond de 100 Mbps downloadsnelheid. Bij Diagnose op de Mediabox Next staat ook altijd dat de internetverbinding goed is en dat ik alles in 4K-kwaliteit kan afspelen (wat ik overigens niet doe, ik heb een HD televisie). Een analyse van mijn Deco netwerk geeft ook aan: Perfect.
Ik heb de Mediabox Next al een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar dat heeft ook niet geholpen.
Ik heb geen mogelijkheid om de Mediabox Next met een utp-kabel op mijn modem aan te sluiten. Ik zou hooguit een kabel kunnen leggen tussen de wifi-pod in de woonkamer en de Mediabox Next. Maar of dat verschil maakt?