@Bert Klopt, je moet ook onderzoek doen naar product dat je afneemt. Deed TS toch ook.
Om het voorbeeld van de Magnetron te gebruiken....
Siemens Magnetron krijgt update vanuit Siemens, nu nog beter en sneller opwarmen.... echter vergeten te zeggen dat je daarvoor wel 400 volt aansluiting nodig hebt. Helaas je update gaat gewoon automatische en heeft daarmee je Magnetron onbruikbaar gemaakt.... Dit moet de leverancier dan toch gewoon oplossen en niet de klant... Dus nee de klant hoeft dan niet opnieuw onderzoek te doen, zou even lekker worden als je bij elke update of aanpassing je gehele boel na moet lopen en moet aanpassen.
TS (@Veenb70 ) heeft jaren een product, die om willen van ??? aangepast wordt door Ziggo, en niet werkt het niet meer goed. Ziggo moet het oplossen. En ja ik zie je hulpvaardigheid op dit forum, maar in dit geval moet Ziggo het voor deze klant gewoon oplossen. Een telefoontje / berichtje naar Ziggo zou hierin voldoende moeten zijn om het opgelost te krijgen. En Nee TS hoeft niet hemel en aarde te bewegen om zijn product weer aan de gang te krijgen.
Maar goed dat is mijn opvatting vanuit klant perfectief en niet vanuit Ziggo geredeneerd, die willen natuurlijk de operationele kosten zo laag mogelijk houden. Vandaar ook deze comminity waar m.i. te veel bij de klant wordt gedumpt om op te lossen.