Hallo,
Al geruime tijd hebben we geen RTL7. Hij geeft de foutcode CS2004.
Wat zou dit kunnen zijn.?
We hebben de Next box Al gereset, maar geen resultaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gelukkig is het opgelost. De boosdoener was een oude coaxkabel die van de wcd naar de Next box liep. Deze kabel vervangen door een andere en het euvel is opgelost.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Foutcode CS2004 | Klantenservice | Ziggo
Er is iets niet goed met het signaal van je coaxkabel.
Zeer waarschijnlijk zijn er nog een paar zenders die her niet doen.
Plaats hier foto's van je coax aansluitingen, misschien vinden we aanwijzingen.
@HansD43 . waarschijnlijk doet rtlz het ook niet. Deze zenders zitten laag in de frequentie en vaak is een oude aansluitdoos hiervan de oorzaak.
Teun.
Gelukkig is het opgelost. De boosdoener was een oude coaxkabel die van de wcd naar de Next box liep. Deze kabel vervangen door een andere en het euvel is opgelost.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.