1
Vraag
2
Reacties
RobKoch

Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Foutcode CS2004 op RTL7, SBS 6 en meer

Nadat de storing CS9993 is opgelost, heb ik nu dat er een aantal zenders niet werken oa RTL7, SBS 6, veronica, fox, sommige ziggo sportzender, etcetera. Foutcode CS2004. Controleer kabels ed, blabla. Er is tussen de oplossing van de oude storing en de nieuwe storing niet gebeurd. Signaalkwaliteit niet geactiveerd bij diagnostiek?!

 

Ik weet het niet meer.  Volgens mij heeft het met een of andere update te maken?

 

Ik hoor graag van iemand, dit geeft al meer dan een week ergernis. 

 

Gr Rob Koch. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobKoch
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag, toch nog een keer de kabels weer gecheckt, al een keer eerder gedaan, en opeens doen alle zenders het weer. Het probleem is dus opgelost. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Al geprobeerd in je Mijn Ziggo:  producten > televisie > instellingen > zenderaanbod ophalen?

RobKoch
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag, toch nog een keer de kabels weer gecheckt, al een keer eerder gedaan, en opeens doen alle zenders het weer. Het probleem is dus opgelost. 

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

hoe ziet je aop eruit (dus de plek waar ziggo het huis binnenkomt)? als deze verouderd is kunnen er storingen ontstaan op bepaalde frequenties waardoor sommige zenders het (soms) niet meer doen. graag hiervan een foto zodat we kunnen kijken naar vervolgstappen. cs2004 is namelijk een signaalprobleem en je kunt hier dus volgende week zomaar weer last van hebben

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic