Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
coenschans
Level 4

Foutcode CS1160

Ik heb een foutcode CS1160 in beeld (gehad). Na de mediator aangesloten te hebben nadat de stekker er tijdens de vakantie uit is geweest heb ik de foutcode in beeld gekregen. Op de mediator staat “bijwerken” vermeld. Heb de box de hele nacht laten draaien. Vanochtend stond er nog “bijwerken”. Maar was de foutcode niet meer in beeld, maar het Ziggo opstart logo. Het lijkt er dus op dat de box blijft hangen. Ik kom er niet verder mee. Wat nu te doen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
coenschans
Level 4
Topicstarter

Dag Bert, het probleem lijkt zich van zelf te hebben opgelost. Melding is verdwenen en box start weer op. Ook na een paar herstarten. Vreemd maar voor nu oke. Bedankt voor je eerste hulp.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

welke mediabox heb je precies?

0 Kudos
coenschans
Level 4
Topicstarter

Mediator XL

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het lijkt een signaalprobleem.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

0 Kudos
coenschans
Level 4
Topicstarter

Dag Bert, het probleem lijkt zich van zelf te hebben opgelost. Melding is verdwenen en box start weer op. Ook na een paar herstarten. Vreemd maar voor nu oke. Bedankt voor je eerste hulp.