Ik heb een foutcode CS1160 in beeld (gehad). Na de mediator aangesloten te hebben nadat de stekker er tijdens de vakantie uit is geweest heb ik de foutcode in beeld gekregen. Op de mediator staat “bijwerken” vermeld. Heb de box de hele nacht laten draaien. Vanochtend stond er nog “bijwerken”. Maar was de foutcode niet meer in beeld, maar het Ziggo opstart logo. Het lijkt er dus op dat de box blijft hangen. Ik kom er niet verder mee. Wat nu te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Bert, het probleem lijkt zich van zelf te hebben opgelost. Melding is verdwenen en box start weer op. Ook na een paar herstarten. Vreemd maar voor nu oke. Bedankt voor je eerste hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke mediabox heb je precies?
Mediator XL
Het lijkt een signaalprobleem.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Dag Bert, het probleem lijkt zich van zelf te hebben opgelost. Melding is verdwenen en box start weer op. Ook na een paar herstarten. Vreemd maar voor nu oke. Bedankt voor je eerste hulp.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.