1
Vraag
2
Reacties
coenschans

Raadgever
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Foutcode CS1160

Ik heb een foutcode CS1160 in beeld (gehad). Na de mediator aangesloten te hebben nadat de stekker er tijdens de vakantie uit is geweest heb ik de foutcode in beeld gekregen. Op de mediator staat “bijwerken” vermeld. Heb de box de hele nacht laten draaien. Vanochtend stond er nog “bijwerken”. Maar was de foutcode niet meer in beeld, maar het Ziggo opstart logo. Het lijkt er dus op dat de box blijft hangen. Ik kom er niet verder mee. Wat nu te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
coenschans
topicstarter
Raadgever
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dag Bert, het probleem lijkt zich van zelf te hebben opgelost. Melding is verdwenen en box start weer op. Ook na een paar herstarten. Vreemd maar voor nu oke. Bedankt voor je eerste hulp.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4017Oplossingen
  • 14921Likes

welke mediabox heb je precies?

coenschans
topicstarter
Raadgever
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mediator XL

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4017Oplossingen
  • 14921Likes

Het lijkt een signaalprobleem.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

coenschans
topicstarter
Raadgever
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dag Bert, het probleem lijkt zich van zelf te hebben opgelost. Melding is verdwenen en box start weer op. Ook na een paar herstarten. Vreemd maar voor nu oke. Bedankt voor je eerste hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic