Justjo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode CS 9097

Kan geen programma’s meer terugkijken of opnemen. Ook geen radio meer beschikbaar

foutcode CS 9097

Alle stappen doorlopen zonder resultaat.

Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Justjo, welkom hier!

Een foutmelding is altijd schrikken als je jouw favoriete programma wilt bekijken. De foutcode CS9097 geeft aan dat de Mediabox XL offline lijkt te zijn. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat er sinds kort een Next Mini actief staat. Door de wijziging in je abonnement is de Mediabox XL gedeactiveerd. Krijg je deze foutcode nu op de Mediabox XL te zien? Zo ja, dan klopt dit omdat deze mediabox gedeactiveerd is en nu vervangen is door de Next Mini.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Deze foutcode duidt op een signaalprobleem.

 

Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing? Als de Mediabox XL is aangesloten op een andere contactdoos dan het AOP, kun je dan ook van die contactdoos een foto plaatsen?

 

Heb je naast de Mediabox XL een los modem voor internet of lopen internet als TV beide via de Mediabox XL?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Justjo, welkom hier!

Een foutmelding is altijd schrikken als je jouw favoriete programma wilt bekijken. De foutcode CS9097 geeft aan dat de Mediabox XL offline lijkt te zijn. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat er sinds kort een Next Mini actief staat. Door de wijziging in je abonnement is de Mediabox XL gedeactiveerd. Krijg je deze foutcode nu op de Mediabox XL te zien? Zo ja, dan klopt dit omdat deze mediabox gedeactiveerd is en nu vervangen is door de Next Mini.

Uitgelicht topic