fell
Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode CS 2004

Heb op alle zenders deze foutcode. heb al kabels veranderd en alles gereset en ook via Mijn Ziggo de zenders opgehaald en toch blijf ik op alle zenders de foutcode houden.

Wat kan ik verder nog doen om weer televisie te kunnen kijken.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tom.
Expert
Expert
  • 5441Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1226Likes

Kun je de kabel eens rechtstreeks op de muur aansluiting plaatsen zonder tussenkomst van de splitter.

Daarna je Ziggo Next tv ontvanger 1 minuut van stroom halen.

 

Controleer ook even of er een storing gemeld staat op jou postcode en huisnummer:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen

 

Werkt het internet wel?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Tom.
Expert
Expert
  • 5441Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1226Likes

 

Op de foto is niet duidelijk te zien welke tv kabel je in de huiskamer gebruikt.

Is het zo'n kabel die naar de televisie loopt?

32F2996B-59A3-40DD-A1EA-29C22CFAE582.png

 

Zou je het volgende willen proberen:

Ga naar kanaal 800.

Als je het Ziggo onderhoudskanaal ziet wacht dan 1 minuut en ga dan naar bijvoorbeeld rtl 4 om te zien of je weer beeld hebt.

 

Zo ziet het onderhoudskanaal eruit:

4817AF5C-08DA-4A2A-9763-B6487C81C38E.jpeg

Mocht het hierna nog niet werken:

Controlleer even of je tv coax kabel goed in de splitter zit.

 

Het kapje van de splitter kan soms ook voor signaal problemen zorgen.

De splitter kan te diep in het kapje gedrukt zitten waardoor de splitter niet ver genoeg in de muur aansluiting gaat:

https://www.youtube.com/watch?v=IH7Wa-ugt4M

 

fell
topicstarter
Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wij kunnen niet op kanaal 800 komen , Hij springt meteen naar de volgende beschikbare kanaal en blijft de foutcode houden. De kabel is die je op de foto aangeeft.

Tom.
Expert
Expert
  • 5441Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1226Likes

Kun je de kabel eens rechtstreeks op de muur aansluiting plaatsen zonder tussenkomst van de splitter.

Daarna je Ziggo Next tv ontvanger 1 minuut van stroom halen.

 

Controleer ook even of er een storing gemeld staat op jou postcode en huisnummer:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen

 

Werkt het internet wel?

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 45155Reacties
  • 2680Oplossingen
  • 9765Likes

Ik zie zelfs 2 witte kapjes, dat was hier bij de buren ook het probleem.

Uitgelicht topic