Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi
Ik heb sinds begin Januari 2021 ineens geen on demand/replay/netflix/videoland meer.. Reeds al contact gehad met ziggo en het zou aan een coax kabel liggen?? Uit het niks zou dit het probleem zijn? Die snap ik niet.. Maar vandaag een nieuwe kabel ontvangen en dus in gebruik genomen.. Helaas geen verandering. Waarom is het nodig dat dit kan uit het niets? Help met de 8015 aub!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi ik heb vanmiddag de nieuwe mediabox XL ontvangen en zojuist aangesloten. Hij werk fantastisch. Oh wat ben ik opgelucht. En dank voor de hulp.
Foutcode 8015 duidt op een probleem met het retoursignaal. Kunt u een foto maken van uw AOP met de daarop geplaatste splitter en de aangesloten apparaten? Ook de aansluiting op de wandcontactdoos kan interessant zijn.
Goedemorgen @Bjornvk,
Welkom op de Community!
Een foutcode is natuurlijk altijd vervelend, logisch dat je hiervoor een oplossing wil.
Inmiddels is hiervoor ook een monteur geweest lees ik terug.
Een nieuwe box wordt vanmiddag bezorgd.
Laat je weten of on demand/replay/netflix/videoland daarmee wel werkt?
Hi laten we het hopen. Wanneer het binnen is werkt zal ik dit laten weten
Hi ik heb vanmiddag de nieuwe mediabox XL ontvangen en zojuist aangesloten. Hij werk fantastisch. Oh wat ben ik opgelucht. En dank voor de hulp.
Super om te lezen @Bjornvk! Thanks voor de terugkoppeling.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...