HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De Media box geeft code 1150 aan en al meerdere keren uitgedaan aan de achterkant maar het blijft terug komen !!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @rdekker123
Nog een warm welkom op de Ziggo Community!
Foutcode 1150 is jammer genoeg een foutmelding die je zelf niet kunt oplossen en geeft aan dat er een probleem is met de harde schijf. Je hebt het advies van @Steefb niet in de wind geslagen en contact opgenomen met één van mijn collega's. Er is een nieuwe Mediabox XL naar je onderweg! 🙂
krijg ik nu een reactie van Ziggo !!!
Foutcode 1150
Er is een probleem met de harde schijf van je box.
Je kunt de oorzaak van deze foutcode helaas niet zelf verhelpen.
Neem even contact met ons op, dan gaan wij het voor je oplossen.
Dit is in principe een klanten helpen andere klanten forum.
Voor contact met ziggo is er de chat of klantenservice .
Contact | Klantenservice | Ziggo
Oke dank je wel !!
Hi @rdekker123
Nog een warm welkom op de Ziggo Community!
Foutcode 1150 is jammer genoeg een foutmelding die je zelf niet kunt oplossen en geeft aan dat er een probleem is met de harde schijf. Je hebt het advies van @Steefb niet in de wind geslagen en contact opgenomen met één van mijn collega's. Er is een nieuwe Mediabox XL naar je onderweg! 🙂
We zijn inmiddels een aantal dagen verder @rdekker123. Heb je de nieuwe Mediabox XL ontvangen en geinstalleerd? Krijg je nu nog steeds een foutcode in beeld?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...