Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Len1
Level 2

Foutcode 002 inloggen mijn ziggo.

 
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Len1, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik lees dat alles inmiddels is aangesloten en werkt, top! In onze systemen staat alles sinds vanochtend op gereed, mogelijk was dit de oorzaak van de foutcode. Wil je het straks nog eens proberen?

Bekijk in context

Ga naar reactie
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
puppie
Level 17

sinds wanneer ben je klant van ziggo?

0 Kudos
Len1
Level 2
Topicstarter

Gisteren aangesloten.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het kan tot 48 uur duren voordat Mijn Ziggo werkelijk actief is.

Na 48 uur geen Mijn Ziggo, laat het hier weten.

0 Kudos
Len1
Level 2
Topicstarter

Nog steeds niet mogelijk om in te loggen op mijn ziggo.nl foutcode 002

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je eerder een Ziggo abonnement gehad?

Zo ja, probeer je met die inlog gegevens in te loggen?

Zo ja, maak dat met het nieuwe klantnummer een Mijn Ziggo aan: Een nieuw account - Ziggo

 

Zo nee, laat het hier weten.

0 Kudos
Len1
Level 2
Topicstarter

Had idd eerder een ziggo abonnement. Maar een nieuwe inlog gemaakt met nieuwe gegevens. Maar het lukt gewoon niet. Blijft foutcode aangeven!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Len1
Level 2
Topicstarter

Oké bedankt!!

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Len1, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik lees dat alles inmiddels is aangesloten en werkt, top! In onze systemen staat alles sinds vanochtend op gereed, mogelijk was dit de oorzaak van de foutcode. Wil je het straks nog eens proberen?

Ga naar reactie
Len1
Level 2
Topicstarter

Bedankt Alex, alles werkt nu zoals het hoort. Gr.