Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Len1, welkom op de Ziggo Community!
Ik lees dat alles inmiddels is aangesloten en werkt, top! In onze systemen staat alles sinds vanochtend op gereed, mogelijk was dit de oorzaak van de foutcode. Wil je het straks nog eens proberen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
sinds wanneer ben je klant van ziggo?
Gisteren aangesloten.
Het kan tot 48 uur duren voordat Mijn Ziggo werkelijk actief is.
Na 48 uur geen Mijn Ziggo, laat het hier weten.
Nog steeds niet mogelijk om in te loggen op mijn ziggo.nl foutcode 002
Heb je eerder een Ziggo abonnement gehad?
Zo ja, probeer je met die inlog gegevens in te loggen?
Zo ja, maak dat met het nieuwe klantnummer een Mijn Ziggo aan: Een nieuw account - Ziggo
Zo nee, laat het hier weten.
Had idd eerder een ziggo abonnement. Maar een nieuwe inlog gemaakt met nieuwe gegevens. Maar het lukt gewoon niet. Blijft foutcode aangeven!
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Oké bedankt!!
Hi @Len1, welkom op de Ziggo Community!
Ik lees dat alles inmiddels is aangesloten en werkt, top! In onze systemen staat alles sinds vanochtend op gereed, mogelijk was dit de oorzaak van de foutcode. Wil je het straks nog eens proberen?
Bedankt Alex, alles werkt nu zoals het hoort. Gr.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.