Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Len1, welkom op de Ziggo Community!
Ik lees dat alles inmiddels is aangesloten en werkt, top! In onze systemen staat alles sinds vanochtend op gereed, mogelijk was dit de oorzaak van de foutcode. Wil je het straks nog eens proberen?
sinds wanneer ben je klant van ziggo?
Gisteren aangesloten.
Het kan tot 48 uur duren voordat Mijn Ziggo werkelijk actief is.
Na 48 uur geen Mijn Ziggo, laat het hier weten.
Nog steeds niet mogelijk om in te loggen op mijn ziggo.nl foutcode 002
Heb je eerder een Ziggo abonnement gehad?
Zo ja, probeer je met die inlog gegevens in te loggen?
Zo ja, maak dat met het nieuwe klantnummer een Mijn Ziggo aan: Een nieuw account - Ziggo
Zo nee, laat het hier weten.
Had idd eerder een ziggo abonnement. Maar een nieuwe inlog gemaakt met nieuwe gegevens. Maar het lukt gewoon niet. Blijft foutcode aangeven!
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Oké bedankt!!
Hi @Len1, welkom op de Ziggo Community!
Ik lees dat alles inmiddels is aangesloten en werkt, top! In onze systemen staat alles sinds vanochtend op gereed, mogelijk was dit de oorzaak van de foutcode. Wil je het straks nog eens proberen?
Bedankt Alex, alles werkt nu zoals het hoort. Gr.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...