Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
< Ik wil een mislukte opname doorgeven >
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welmoed is een nieuwe moderator (zover ik weet) dus misschien gelooft hij het nog
nee toch niet lid sinds september 2022
@DON PAPA schreef:...
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben wel humor binnen Ziggo 🤣🤣🤣
Het zal wel moeten, want dit lijkt mij meer op...
... en wil je dat dagelijks kunnen blijven doen, dan moet er wel iets te lachen zijn. Anders lijkt het mij niet vol te houden ! Of zou dat de reden zijn voor het rouleren van Ziggo mods 🤔 ?
@Welmoed schreef:
Hi @bloemen64 - dank voor je oplettendheid. Slordig dat hier niet de juiste afbeelding staat. Ik heb er een case voor aangemaakt.
@Welmoed Bij de nieuwe aflevering staat de echte "Dieter". Dat is wel goed.
Gordon heeft ook een nederlandse versie gemaakt met dezelfde naam. Dat kan de verwarring verklaren.
Maar dit zou niet moeten kunnen als de info van de bron zou komen. Als daar zelf door iets of iemand een achtergrond plaatje bij gezocht wordt dan moet dat wel iemand zijn die kennis heeft van de series op tv en niet alleen goed is in het zoeken van plaatjes d.m.v. Google.
Voor de komende dagen staat de info van tv5 monde weer in de tvgids, maar vanaf vrijdag 15 november is het weer een en al 'wordt aangekondigd "
13 nov 2024
"Wordt aangekondigd"
* TV5Monde
. 15 nov 24: 10:00 .. 19 nov 24: 6:24
. 22 nov 24: 6:00 .. 28 nov 24: 2:00
Dus wel EPG op 19, 20 en 21 nov 2024
* Curiosity Channel : vanaf 18 nov 24: 18:00
* AT5: vanaf 19 nov 24: 18:00
"SIGN OFF"
* ESPN 4
. 17 nov 24: 6:00 + 3:00 .. 9:00
. 18 nov 24: 2:00 + 8:00 .. 10:00
. 24 nov 24: 6:00 + 3:00 .. 9:00
. 25 nov 24: 3:00 + 3:30 .. 6:30
The Nutty Professor,
ComedyCentral, Vr, 8 nov, 23:20 - 01:05 - 1963
Dan zit je voor de 2de keer te wachten op deze film:
The Nutty Professor, een Amerikaanse speelfilm uit 1963 geregisseerd door Jerry Lewis. Lewis speelde tevens de hoofdrol van professor Julius Kelp.
En wat krijg je te zien:
The Nutty Professor, een Amerikaanse filmkomedie uit 1996, geregisseerd door Tom Shadyac. De hoofdrol wordt gespeeld door Eddie Murphy.
@Harald D. schreef:The Nutty Professor,
ComedyCentral, Vr, 8 nov, 23:20 - 01:05 - 1963
Dan zit je voor de 2de keer te wachten op deze film:
The Nutty Professor, een Amerikaanse speelfilm uit 1963 geregisseerd door Jerry Lewis. Lewis speelde tevens de hoofdrol van professor Julius Kelp.
En wat krijg je te zien:
The Nutty Professor, een Amerikaanse filmkomedie uit 1996, geregisseerd door Tom Shadyac. De hoofdrol wordt gespeeld door Eddie Murphy.
Tja, nogal wat verschil van film en hoofdrol speler. Ik kan me voorstellen dat u drie-dubbel teleurgesteld bent 😉.
Gaan we weer: De grote verbouwing. De Engelse dit keer.
Ziggo zegt: 158. Opnieuw bezocht: Daniel & Doug (2)
Het was: 180. Stuart & Rosie
Heel ander seizoen ook. Ik gok dat de volgende afleveringen (specials) ook niet zullen kloppen.
Tv5 staat vanaf 17 tot 19 november nog op wordt aangekondigd
14 nov 2024
TV5Monde
In de browser en de grote Mediabox Next wel EPG op 17 en 18 nov 2024.
Behalve 2 keer "Wordt aangekondigd"
17 nov 2024 21:01 + 1:45 .. 22:46
20 nov 2024: 12:31 + 0:59 .. 13:30
@Alex @Lycke @Hendrik Jan @Paul @Vincent @Rikst @Welmoed
en ziggo maakt fout op fout
afgelopen zondag melde ik
"zie ook zondag 10-11
ziigo claimt 18:00 - 18:58 marvel spiderman
maar het is dus clarkson's farm
"
En raad eens hoe ziggo dit opgelost heeft ?
er staat nu op 10-11 18:30 - 20:00 GEEN UITZENDING
en nog leuker start het programma er voor op met uitloop van 2 uur en zie er is uitzending
Wat een ongeloofelijk gepruts weer
Hi allen,
-Wat betreft The Nutty Professor - Deze is inderdaad tweemaal verkeerd gematcht aan een andere film met dezelfde titel, waardoor de informatie & afbeelding niet klopte. Sorry.
-TV5Monde is inmiddels weer grotendeels gevuld, er wordt nog gekeken naar de gaten. Ook andere kanalen, zoals Curiosity Channel en AT5 zijn (grotendeels) weer gevuld met informatie.
-@Chielover - Inderdaad een bekend programma helaas. Het lijkt dit keer mis te gaan vanuit de bron, ik zie dezelfde informatie ook op alle andere plekken. Ik vind het vooral lastig inschatten wat de volgende afleveringen zullen zijn: Ik zie nu alleen nog seizoen 15 en 16 terug en ook geen specials; zijn dat afleveringen ver in de toekomst?
-@mdpeters142 Dat is uiteraard geen 'oplossing', maar lijkt een gevolg te zijn van het technische probleem dat we eerder zagen en bespraken bij Veronica en nog wordt onderzocht.
Ziggo: Special, 161: Living in the city (s15)
Wat er op tv was: 183: John en Gill (s18)
Ziggo: Special, 161Ziggo: Special, 162
Op tv: 184, Mark en Penny
Dank je, @ChielOver - Het klopt dus niet, maar het "Special"-gedeelte is me nog steeds niet helemaal duidelijk. De afleveringen zijn (al dan niet foutief) gelabeld als S15E1 en S15E2, toch? In Ziggo GO worden ze bij mij gewoon gesorteerd bij seizoen 15 (maar mogelijk is het op de box anders).
@Alex Dat seizoen zijn specials. In plaats van over een specifieke verbouwing gaat het over 1 onderwerp.
Los daarvan: De afleveringen kloppen dus niet bij Ziggo. Een heel ander seizoen wordt uitgezonden.
Datum uitzending: 22-11-24
Tijdstip uitzending: 21:00u
Zender: BBC First
Programma: McDonald & Dodds, S04 afl. 2 Jinxy Sings the Blues
Probleemomschrijving: Volgens de BBBC First programmagids is dit afl. 1 en een week later afl. 2 The Rule of Three, voor de opname hoeft dit geen probleem te zijn.
Wat wel een probleem is: ik heb de serie ingesteld als S04 en volgend en krijg dan maar één opname te zien.
Serie wordt volgens mij voor de eerste uitgezonden, dus kan S04E01 niet al een keer opgenomen zijn geweest.
@Tonio60 Bij mij werd ook alleen aflevering 2 automatisch ingesteld om op te nemen en aflevering 1 niet. Ik zie nu dat aflevering 2 (op vrijdag 22 november om 21.00 uur) als programma titel "McDonald and Dodds" heeft, terwijl aflevering 1 (op vrijdag 29 november om 21.00 uur) als programma titel "McDonald & Dodds" heeft. Daardoor staan ze ook als twee verschillende series in de opname lijst.
En inderdaad, ik neem aan dat ze aflevering 1 en 2 verkeerd om hebben staan in de gids.
Datum en tijd uitzending: zaterdag 23 november 23.55 uur tot en met donderdag 28 november 23.55 uur
Zender: NPO1 Extra
Probleemomschrijving: Er staan gedurende de bovenstaande periode alleen blokken van 12 uur lang van het programma Oogappels, allemaal seizoen 2 aflevering 4.
Of ik hier op het juiste adres ben, weet ik niet, maar het volgende is mij opgevallen:
Regelmatig staat er bij een programma begeleidende informatie in het Engels! De hemel mag weten waarom.....
Net als vermoedelijk bij de meesten mankeert er aan mijn kennis van deze taal totaal niets, maar ongetwijfeld zullen er voldoende mensen zijn welke hier niets of weinig mee kunnen.
Een voorbeeld: "Even tot hier", 23 november 2024, NPO1.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.