Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!

Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.

* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.

Datum uitzending: 

Tijdstip uitzending: 

Zender: 

Programma: 

Probleemomschrijving: 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

3.598 Reacties 3.598
Meldingen
Aan Uit
Hans LeJeune
Level 6

Datum uitzending: 21-10-2024

Tijdstip uitzending: 19:00 uur

Zender: BBC2

Programma: House of games

Probleemomschrijving: deze keer juiste seizoen en aflevering maar in de omschrijving worden de namen van 4 kandidaten gegeven die deze week niet meedoen. Juiste namen van de Bekende Britten zijn deze week; Kelle Bryan, Emma Sidi, Antony Costa en Alexei Sayle (van BBC website)

EPG voor dit programma gecontroleerd tot en met vrijdag, de fout is consequent.

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

@Alex @Lycke @Hendrik Jan @Vincent @Paul @Rikst 

blijkbaar begrijpt ziggo geen engels

shorts tv vanaf 26-10 06:00  "to be announced"

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

en weer onterechte "geen uitzending"

zender rijnmond 01:00 "geen uitzending"  gevolgd om 04:00 Nachtprogrammering

als je naaar programma's rond "geen uitzending" kijkt dan zie je duidelijk dat er wel een uitzending is

is op elke dag zo geloof ik zoek het zelf verder maar uit

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

@Alex @Lycke @Hendrik Jan @Paul @Vincent @Rikst 

word aangekondigd

at5 vanaf 28-10 18:00 word aangekondigd

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

klopt weer niets van eurosport 1 vandaag 22-10

10:25 - 19:28 judo show

19:28 - 20:41 judo show

ik vermoed dat ze het in 2 hebben geknipt om het onder de 10 uur te houden

maar de judo was maar 1 uur daarna wielrennen en snooker

en zie ook gisteren stream van 12 uur op eurosport 1 die niet af te spelen is. Ziggo leert het ook niet

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

sinds vorige week donderdag vind ziggo het niet meer nodig om te reageren op de dagelijkse meldingen

0 Kudos
CPV
Level 7

De teneur is er al langer: oh, wat erg, we geven het door, maar daar blijft het bij, dus wen er maar aan.

Het wordt de nieuwe trend: 

"Get used to it", zei justitieminister David van Weel woensdagochtend over de grote computerstoring die overheidsdiensten heeft getroffen.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor alle meldingen! 

@MiVo - Commissaris Rex: Voor zover ik kan beoordelen gaat het nu in ieder geval goed qua naam/aflevering, toch? Alleen de afbeelding van S04E03 klopt volgens mij nog steeds niet, deze lijkt afkomstig te zijn van Komisarz Alex 😅

Nancy Drew - Gaan we aanpassen!

Rosemary and Thyme - Ik zie inderdaad dat het beide afl. 1 is, gaan we aanpassen, incl. part 1 & 2.

@Lucy91 - De aflevering van Royal Pains lijkt inmiddels goed te zijn aangepast.

@Hans LeJeune - Gek dat de kandidaten van deze week niet kloppen. Gaan we checken! Volgende week lijkt het wel weer te kloppen.

@mdpeters124 - AT5 en Shorts TV gaan we checken! Gek dat Eurosport gisteren helemaal niet klopte, ook dat gaan we nakijken.

mdpeters124
Level 16

@Alex @Hendrik Jan 

Gek dat eurosport niet klopt ?  Op het moment dat jullie een programma blok van 12 uur krijgen vind ik het heel apart dat jullie als ontvangende partij niet navragen bij eurosport van "kllopt dit wel kunnen jullie dit even checken "

En het was dus niet 1 dag maar 2 dagen achter elkaar !

gisteren 2 blokken achter elkaar die niet kloppen maar waar de replay nog werkte

eergisteren 1 blok van 12 uur die geen replay ondersteunt.

Dus hoe dom is een syteem/organisatie als die een blok van 12 uur aanmaakt terwijl ze weten dat hun systeem geen stream van 12 uur aan kan.

Dus ziggo leg het maar uit hoe jullie dit al meerdere keren hebben geflikt de laatste maanden

En alex vergeet de "geen uitzending" bij rijnmond niet want denk maar terug aan de blamage op npo2 zender want ziggo ook maar negeerde tot het echt mis ging.

0 Kudos
SRF
Level 12

@Alex ik had twee weken Topic over Foute Programmering van Eurosport geopend. Cecilia had dit onderwerp in deze Topic ondergebracht, zie hieonder. ik zie dat niet meer terug. Is dit weggehaald? 

Wat is stand van zaken van dit Onderwerp. Zie dat Anderen dit Probleem ook hebben  gezien. 

SRF_0-1729701268017.png

Cecilia
Community Moderator
    • 8341Posts

• 2446Oplossingen

• 4161Likes

Hi allemaal, goedemorgen.

We hebben de meldingen omtrent de programmering van Eurosport 1 & 2 uitgezet bij onze leverancier voor verder onderzoek. Dit topic zal verder gesloten worden voor reacties. Toekomstige meldingen omtrent de programmering van de EPG kunnen gedeeld worden in het centrale topic hiervoor. Dit om te voorkomen dat er allemaal losse draadjes gaan lopen en om de Community overzichtelijk te houden. 

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

en weer eurosport 1

vandaag een strean van 11 uur en 15 minuten en die werkt niet dus de grens is lager dan 12 uur

En sorry ziggo "verder onderzoek "   ?  is dat ziggo lingo voor laat ons met rust ?

Jullie weten hier al maanden van af.

jullie zijn niet in staaat om een controle op speelduur te doen

En jullie zijn niet in staat of bereid om bij twijfel (zoals ongeloofwaardige speelduur)  contact op te nemen met de aanleverende partij

Dus voor mij is dit gewoon liegen en bedriegen wat ziggo doet

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @SRF en @mdpeters124 

Met betrekking tot Eurosport wil aangeven dat dit nog steeds in onderzoek is. Dank voor jullie meldingen, deze worden uiteraard meegenomen in het onderzoek. 

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

@Rikst @Hendrik Jan 

Leg eerst maar eens uit waarom ziggo zelf niet ingrijpt met controles op speelduur >=10 uur.

Zolang jullie dat al niet doen is de rest eigenlijk al kansloos.

joepke-m
Level 15

Wat is dit nou weer?

IMG_5596.jpeg

0 Kudos
joepke-m
Level 15

En weer een onterechte opname van een eerder bekeken serie

oorverdovende stilte bij Zzzziggo, slapers!

IMG_5597.jpeg

marlobraam
Level 3

Waarom is er geen/nooit programmainfo in de programmagids voor ESPN UHD?

Alle ESPN kanalen en ook alle andere zenders hebben programmainfo.

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

en ziggo krijgt het weer niet voor elkaar

out tv 27-10 (vandaag)  06:00 - 17:00 Sign Off

Ik heb geen abonnement op die zender maar lijkt me vreemd dat zender zondag de hele dag niet uitzend

en zie https://www.out.tv/tv-gids

er is dus gewoon meerdere programma's

zag ook dat hetzelfde probleem SIGN OFF ook op 20-10 was

dus in 1 week tijd kan ziggo niet leren van de fout op 20-10

en ja prograamma duur van 11 uur dat probleem zien en melden wij klanten aal maaanden maar ziggo ligt lekker in de leun stoel

en hoe gaat het trouwens met dat onderzoek naar de onterechte opname wat nu al 6 maanden in de leunstoel ligt ?

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

@Alex @Lycke @Rikst @Vincent @Paul @Hendrik Jan 

vorige week dinsdag gemeld dat shorts tv vanaf 26-10 gevuld was met to be announced

En Alex zei op woensdag  "we gaan er naar kijken"

En zie nu het staat nog steeds op to be announced dus geen opnames  en replay vanaf 26-10 (gisteren dus)

Die leunstoel moet lekker liggen dat julliie zo slapen

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

en weer een voorbeeld van de wanprestatie van ziggo

serie nancy drew op star channel

mdpeters124_0-1730028073501.png

en afgelopen vrijdag werden dus afl 4 en 5 uitgezonden

dus gat in serie omdat afl 6 ontbreekt

en zie https://www.starchannel.nl/tv-gids/star/20241101#day20241101

mdpeters124_1-1730028143726.png

dus er staat kolder op de ziggo epg die kompleet afwijkt wat bij de uitzendende partij staat

en ziggo doet geen goede controles

EN ziggo weet dit al jaren lang en zit lekker onderuit gezakt in hun leunstoel

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

alle film zernders staan vanaf 1-11 06:00 op word aangekondigd

Dus ziggo is nog steeds niet capabel om een controle te doen op woorden die niet mogen voorkomen

En dat na al die jaren van falen, maar de leunstoel is natuurlijk comfortabel

en zie De TV gids van vr 1 nov. voor FILM1PREMIERE, FILM1FAMILY, FILM1ACTION - TVgids.nl

die kunnen het wel

0 Kudos