Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes

Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!

Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.

* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.

Datum uitzending: 

Tijdstip uitzending: 

Zender: 

Programma: 

Probleemomschrijving: 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

3.372 Reacties 3.372
Meldingen
Aan Uit
MiVo

Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

ONS vanaf 4 september 10:00 uur Wordt Aangekondigd.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @joepke-m - Dank voor de meldingen!

Hoewel het meestal niet de voorkeur geniet, kan ik me in ieder geval The Sandhamn Murders enigszins voorstellen dat er geen afleveringnummers zijn. Er zijn 3 afleveringen dat seizoen, waarbij het twee afleveringen in één zijn. Bij Muhammad Ali is het vooral opvallend dat plotseling de 1/2 en 2/2 verdwenen zijn, omdat dat eerder wel het geval was. Dit gaan we checken! Gelukkig hebben de afleveringen wel een unieke ID meegekregen voor het opnemen, om deze reden weet ik ook nog niet zeker of het aangepast gaat worden, gezien de volgende aflevering vanavond is.

Wat betreft Toren C Kort en ONS (dank @MiVo) - Als het 7 dagen of verder vooruit is, kunnen er nog wijzigingen binnenkomen. Deze gaan we dus in de gaten houden en indien nodig, uiteraard alsnog actie ondernemen!

Er is inderdaad helaas nog geen update omtrent de onterechte opnames, @joepke-m

joepke-m

Level 15
  • 1140Posts
  • 1Oplossingen
  • 663Likes

@Alex het is in ieder geval niet consequent, soms is er wel 1/2 en 2/2, soms niet. Ik kan het niet meer terugzien, maar ik meen dat afl 1 van Sandhamn wel een afleveringnummer had. Als er geen afleveringnummers zijn is het sowieso lastig om de juiste volgorde te kijken. Dan ben je helemaal afhankelijk van de uitzenddata. En we weten allebei dat dat op sommige zenders ook een zooitje is (bv op Discovery Kindig Customs)…

mdpeters124

Level 16
  • 1574Posts
  • 3Oplossingen
  • 803Likes

@Alex @Hendrik Jan 

Hebben jullie een SLA met jullie 3e partij gracenote ?

zo ja wat is dan de minimale reactie tijd voor gemelde problemen ?

zo nee hoe kunnen jullie service garanderen zonder SLA ?

Jullie claimen een reacite binnen 5 werkdagen en dit opname probleem speelt denk ik al 3 maanden lang en jullie hebben alleen gereageerd met "wij weten het niet"

GJE

Level 5
  • 74Posts
  • 5Oplossingen
  • 24Likes

Hoe kan het toch dat er helemaal niks klopt van de tijden bij starchannel?

En dat al dagen lang.

In en in triest.

Dokie

Level 11
  • 551Posts
  • 3Oplossingen
  • 232Likes

@GJE  Wat klopt er dan niet volgens jou? Ik schrok van jouw bericht en heb dus meteen even de opnames van gisteren die ik had ingesteld gecheckt en die kloppen in ieder geval.

Betreft het hier de epg van de Next?

GJE

Level 5
  • 74Posts
  • 5Oplossingen
  • 24Likes

Bv. Below Deck die is al halverwege als je vanaf begin kijkt. Bij terug kijken.

Komt er op neer dat de tijden in de epg vaak niet kloppen.

Epg van next mini.

Dokie

Level 11
  • 551Posts
  • 3Oplossingen
  • 232Likes

@GJE  is het niet en kwestie van enkele minuten? De tijden van below deck, komen overeen met de tijden in de Veronica gids.

Heb gekeken naar de tijden van gisteren vanaf 17:20.

mdpeters124

Level 16
  • 1574Posts
  • 3Oplossingen
  • 803Likes

@Dokie @GJE 

over welke dagen heeft hij het? Als het bijvoorbeeld opnames van 1 a 2 maanden geleden zijn toen was het een zooitje

Maar hij heeft het over replay dus dan moet het binnen de 7 dagen liggen

Misschien een specifiek voorbeeld met dag en tijd ?

GJE

Level 5
  • 74Posts
  • 5Oplossingen
  • 24Likes

Heb geen tijden, het viel me gewoon op, de afgelopen dagen.

En het was niet een paar minuten, echt bijna halverwege programma als ik op kijk drukte.

Zelfs bij kijk vanaf begin.

Afijn, laat verder maar zitten.

mdpeters124

Level 16
  • 1574Posts
  • 3Oplossingen
  • 803Likes

@Alex @Lycke @Hendrik Jan 

net 5  30-8 01:07 05:50  fire country s1 afl1

ziggo is goed in herhalen van fouten

MiVo

Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Het is nu vrijdag en er staat bij ONS nog steeds Wordt Aangekondigd vanaf woensdag 4 september a.s. 10:00 uur.

MiVo

Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Datum uitzending:  31 augustus

Tijdstip uitzending:  12:00 uur

Zender:  192 TV

Programma:  Vandaag 50 jaar geleden 31 augustus 1974

Probleemomschrijving:  Dit stond eerst wel goed, maar 1 dag van te voren ontbreekt dit 8 uur durende programma ineens in de epg bij Ziggo, in plaats daarvan duurt het programma "Koffietijd" dat 2 uur eerder begint nu 10 uur, in plaats van 2 uur.

A333

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedenavond,

Op vrijdag 6 september om 22.30 uur op TLC staat er een verkeerde titel in de gids. Ik denk dat de titel moet zijn Pillow talk: Tell all: no limit part 4. Doordat er nu een verkeerde titel staat wordt hij  niet in de serie opgenomen.

Bij TLC op woensdagavond 20.30 uur en 21.30 uur staat 'wordt aangekondigd'. Is er nog  iet duo de lijk wat daar uitgezonden wordt? 

Alvast bedankt!

mdpeters124

Level 16
  • 1574Posts
  • 3Oplossingen
  • 803Likes

@Lycke @Alex @Hendrik Jan 

dus achteraf heeft ziggo nu fire country aangepast van 5 uur naar 1 uur

Waarom is dat niet gedaan met Us open hoogtepunten op eurosport 2  op 24-8 ? dat is nog steeds 9 uur lang en het is complete kolder

En alle andere gidsen hadden het wel goed

Dus ziggo was is jullie verklaring hier voor ? zowel voor de fout als ook voor niets eraan veranderen ?

bloemen64

Level 18
T.E.A.M.
  • 5446Posts
  • 198Oplossingen
  • 3312Likes

Ik probeer "ter land en ..." op RTL vanavond op te nemen via de ZiggoGoGo app maar wat ik ook probeer, geen opname. Los of serie maakt niet uit. Straks thuis nog via de Next proberen. Anders maar de herhaling.

Dokie

Level 11
  • 551Posts
  • 3Oplossingen
  • 232Likes

@bloemen64  gaat vast lukken want mij lukt het ook. Net even geprobeerd. Ben onderweg dus gedaan via 5G verbinding.

bloemen64

Level 18
T.E.A.M.
  • 5446Posts
  • 198Oplossingen
  • 3312Likes

@Dokie  schreef:

@bloemen64  gaat vast lukken want mij lukt het ook. Net even geprobeerd. Ben onderweg dus gedaan via 5G verbinding.

Het is ook gelukt. Ik kon geen enkel programma aan de opname lijst toevoegen. Toen ik via de Next het programma wilde toevoegen stond er al een rood circeltje. Ik denk daarom dat de bug in de ZiggoGoGo app zit. Due meldt doodleuk dat de serie opname gelukt is zonder dat deze rood wordt in de app. Dat is een melding die niet afkomstig is van een check op het programma zelf maar een gok dat het altijd goed gaat. En lang niet alles gaat goed. 

Meestal lukt het in 1x soms moet ik 2x programmeren. Nu maakte het niet uit wat ik probeerde en welk programma ik ook selecteerde.

Hans LeJeune

Level 6
  • 114Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes

Het blijft lastig voor Film1. Een ander voorbeeld.

Datum uitzending: 31/08

Tijdstip uitzending: 18:10 - 21:45

Zender: Film1 Family

Programma: "Corsage".

Maar de film Corsage is niet meer te zien. Die film duurt 114 minuten. Ik zie nu Talladega Nights (gok ik). En volgens de gids begint om 21:45 uur de film Holy Lands, ben benieuwd. 

En meldingen lijken zinloos, de EPG is al jaren slecht. 

jenson

Level 11
  • 577Posts
  • 38Oplossingen
  • 217Likes

Gisteren 31 augustus 2024: 3 te lange films.

31 aug 18:50  3:30  Film1 Drama | Revoir Paris

1 sept 15:40  1:40  Film1 Premiere | Revoir Paris

31 aug 18:10  3:35  Film1 Family | Corsage

4 sept 18:40  1:50  Film1 Premiere | Corsage

Een jaar uit het leven van keizerin Elisabeth van Oostenrijk. 

31 aug 17:30  3:30  Film1 Action | Prisoners of the Ghostland

11 sep 17:30  1:40  Film1 Action | Prisoners of the Ghostland

De fout met 'La La Land' van 4:05 is hersteld.

4 sep 24 20:00  2:05  Film1 Family | La La Land

4 sep 24 22:05  1:55  Film1 Family | Verliefd op Ibiza