Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!

Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.

* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.

Datum uitzending: 

Tijdstip uitzending: 

Zender: 

Programma: 

Probleemomschrijving: 

<< Ik wil een mislukte opname doorgeven >>

e-mail meldingen
Aan Uit
4.099 Reacties 4.099
mdpeters124
Level 16

@Alex @Lycke @Hendrik Jan 

en de sportzenders weer

ziggo sport 24-6 tennis rothesay 4 uur is gelijk aan 26-6  2 uur

eurosport 1 24-6 snooker 2 uur en 30 minuten gelijk aan  1 uur en 30 minuten en ook gelijk aan 1 uur en 55 minuten

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

We hebben navraag gedaan naar de reden dat er opeens (willekeurige?) afleveringen weer worden opgenomen bij een serie-opname, waarbij de afleveringen al eerder waren bekeken en verwijderd.

@jenson - Ik zie inderdaad dat er nog een serie achter de wedstrijd aan zat op NPO1 Extra. Omdat ik wil voorkomen dat die niet meer 'toegankelijk' is, wordt dit niet meer achteraf aangepast, sorry. Mocht je geen opname ervan hebben, ook via Replay TV valt de aflevering te zien en kun je doorspoelen. Wat betreft Veronica: Ik zie dat de films inmiddels zijn toegevoegd.

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

@Alex @Hendrik Jan Op het moment dat je een "navraag" doet dan vraag je meestal ook wanneer ga ik een reactie krijgen. Dus ziggo wanneer gaan wij klanten een inhoudelijke reactie krijgen ?

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

@Hendrik Jan @Lycke @Alex 

en het gaat weer fout met snooker op eurosport 1 en tennis rothesay op ziggo sport

Gaat ziggo nog ooit een indicatie geven voor wanneer ze deze blunders gaan oplossen ?

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

@Hendrik Jan @Alex @Lycke 

en ook op 26 juni gaat het fout met tennis rothesay op ziggo sport

0 Kudos
avanhien
Level 7

Is de tv gids staat dat Portugal op Ned1 komt, maar dat moet Ned3 zijn

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik heb nu ook een fout in me EPG ontdekt, beetje flauw deze maar tocj.

Datum uitzending: 26-06-2024

Tijdstip uitzending: 21:00 uur

Zender: NPO 1

Programma: Georgie - Portugal

Probleemomschrijving: 

Dit is een verwisseling en de wedstrijd wordt uitgezonden op NPO 3

Datum uitzending: 26-06-2024

Tijdstip uitzending: 21:00 uur

Zender: NPO3

Programma: Tsjechië - Turkije

Probleemomschrijving: 

Dit is een verwisseling en de wedstrijd wordt uitgezonden op NPO1

IMG_7077.JPG

IMG_7080.jpg

IMG_7078.JPG

IMG_7081.jpg

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@avanhien  schreef:

Is de tv gids staat dat Portugal op Ned1 komt, maar dat moet Ned3 zijn

Had hem al vermeld, Maar dit kan ook nog NOS doorgifte zijn omdat Portugal al door is pakken ze eerst de wedstrijd die belangrijkste. Daar kan het op vermeld geweest zijn, maar het is niet kloppend zoals opgemerkt

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

@Dave Schreef: Maar dit kan ook nog NOS doorgifte zijn omdat Portugal al door is pakken ze eerst de wedstrijd die belangrijkste. 

Dan hebben ze bij NLZiet een glazenbol 

1000021058.jpg

Of een EPG systeem wat wel goed werkt...

0 Kudos
Steefb
Level 20

Kpn gids.

TV Gids

Steefb_0-1719432798411.png

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

en ook op 27 juni gaat het fout met tennis rothesay op ziggo sport

en ook op 27 juni gaat het fout met snooker  op eurosport 1

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Gisteren waren inderdaad de wedstrijden omgekeerd, ik vermoed dat het om een late wijziging ging die niet meer verwerkt kon worden. Oorspronkelijk stond Georgië - Portugal op NPO1 gepland, zie bijv. [hier]. Ik hoop dat jullie in ieder geval van de wedstrijd(en) hebben genoten! 🙂

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Alex  zekers genoten van de afgang van Portugal en laatste minuten van NPO1 met de kaarten regen.

Maar goed daarom zei ik beetje flauw want Portugal is al door daarom werden de zenders gewisseld voor wie de beste nummer 3 zou worden.

Dit kan gebeuren, kan je weinig aan doen. Vind ik hoor.

mdpeters124
Level 16

@Alex@Lycke @Hendrik Jan 

ondertussen zijn we minimaal 3 werkdagen verder en niemand van ziggo heeft iets gezegd over het probleem met de tientallen serie opname die onterecht oude afleveringen opnemen in de laatste 3 weken.

Mijn conclusie is of ziggo is incompetent dat ze hun 3e partij niet kunnen aansturen om toe te geven waar het probleem ligt of ziggo wil het niet aan de klanten toegeven waar het probleem ligt

0 Kudos
ChielOver
Level 9

Films worden in twee delen geknipt:

ChielOver_0-1719564662968.png

Man about the house gisteren, Iris volgende week.

Zender ONS.

mdpeters124
Level 16

@Alex@Lycke @Hendrik Jan 

en ook met tour de france op eurosport 1 gaat het mis

op 29 juni is een blok van 6 uur gelijk aan een blok van 2 uur

0 Kudos
ChielOver
Level 9

1000071264.jpg

Gegevens zijn van een hele andere film/serie.

Het is dit: 

1000071263.jpg

0 Kudos
mdpeters124
Level 16

en op 1 juli beweert ziggo dat op eurosport 1 bij tour de france dat een programma blok van meer dan 6 uur gelijk is aan een programma blok van 30 minuten em ook gelijk aan een blok van 2 uur op 2 juli en nog een blok van 1 uur ook op 2 juli

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

@ChielOver - Dank! De film op ONS gaan we fiksen. Marilyn Monroe is inderdaad verkeerd gekoppeld zie ik. Ik zet 'm door, maar durf niet te zeggen of dit achteraf nog aangepast gaat worden, gezien alle afleveringen inmiddels zijn geweest en we geen risico willen nemen met gemaakte opnames. 

@mdpeters124 - Dank, we zijn ervan op de hoogte.

mdpeters124
Level 16

@Alex @Hendrik Jan 

Leuk dat jullie "op de hoogte zijn".

Maar dat zijn jullie al maanden lang.

Wanneer gaat ziggo deze grote fouten oplossen ?

0 Kudos