Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1965Likes

Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!

Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.

* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.

Datum uitzending: 

Tijdstip uitzending: 

Zender: 

Programma: 

Probleemomschrijving: 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

3.068 Reacties 3.068
mdpeters124

Level 15
  • 1471Posts
  • 3Oplossingen
  • 789Likes

@Vincent  @Alex @Lycke @Hendrik Jan 

en ook op 12 juni beweert ziggo dat op ziggo sport een uitzending van 4 uur (liberma open) gelijk is aan eem uitzending van 2 uur

Ducky1965

Level 4
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Datum uitzending: 11/6 20:50

Zender: Star channel

Programma: ncis staat in de tv gids maar het is een aflevering van Chicago pd

Probleemomschrijving

Zie hierboven, ik heb chicago PD in opname staat maar doordat de tv gids van star Channel niet klopt neemt hij deze afl niet op omdat die in de tv gids staat als ncis.

Zo ook met chicago med

Ik heb deze opname van 11/6 19:00 uur maar als ik die terugkijk zit ik naar below deck te kijken.

Heckie

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen, 

Is het al opgevallen bij Ziggo dat bij de TV-gids alle programma's van Star Channel 2 uur te vroeg staan vermeld ? Hierdoor gaan dus alle opname's verkeerd. Bijvoorbeeld Chicago PD gisteravond, juiste tijd 21 uur , werd al om 19 uur opgenomen omdat het zo in de gids staat. 

Gaarne zsm de benodigde actie.

Estheridb

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Datum uitzending: 12-6-2024

Tijdstip uitzending: 18.05 en 19.00

Zender: Star Channel

Programma: Law& Order: Organized Crime

Probleemomschrijving: 
Hier gebeurt hetzelfde als gisteravond: programma's staan ineens twee uur te vroeg geprogrammeerd (vroeger dan de daadwerkelijke uitzending), waardoor er verkeerde programma's worden opgenomen! Doe hier iets aan! Toch vreemd dat dit nu al twee avonden achter elkaar gebeurt?! Wordt er überhaupt iets met deze meldingen gedaan?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1100Oplossingen
  • 4208Likes

Hi all,

Dank voor jullie meldingen. De gehele gids van Star Channel loopt inderdaad niet in sync met de daadwerkelijke uitzendingen. Er wordt aan gewerkt en we hopen dit z.s.m. op te lossen.

mdpeters124

Level 15
  • 1471Posts
  • 3Oplossingen
  • 789Likes

@Alex @Hendrik Jan 

En ook de mislukte opnames herstellen ?

Want ik heb gezien dat afgelopen maandag de opnames/replay  achteraf zijn aangepast (maar wel erg negatieve aanpassing)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1100Oplossingen
  • 4208Likes

Ik hoop het van harte, @mdpeters124 , maar dat durf ik nog niet te zeggen.

mdpeters124

Level 15
  • 1471Posts
  • 3Oplossingen
  • 789Likes

@Alex @Hendrik Jan 

Een ander punt is hoe ikan het dat ziggo dit niet zelf heeft waargenomen ?

Gewoon een geautomatiseerde vergelijking tussen ziggogo.html en https://www.starchannel.nl/tv-gids/star

standaard kwaliteits controles die de klanten (en met name ik) jullie al JAREN LANG aanraden

net zoals te lange afleveringen

vandaag op star channel

06:10  07:45  Millon dollar listing LA

20;00 - 22:00   NCIS    weer 2 uur zoals dit al maandelang gebeurde maar dan om 22:00-24:00

morgen

04:55 - 06:55 shark tank 

Zeker gegeven al de eerder gemelde problemen met star channel wist ziggo dat er een probleem situatie was die extra controle vereist maar dat is dus niet gedaan

GJE

Level 5
  • 71Posts
  • 5Oplossingen
  • 24Likes

Vandaag 12-06 klopt er geen hout van programmering op starchannel.

Zie overigens nog steeds regelmatig fouten in programmering.

Het is kennelijk erg moeilijk om verbetering door te voeren.

Trieste zaak!

oeps zie nu dat er al veel reacties op epg starchannel zijn🙄

mdpeters124

Level 15
  • 1471Posts
  • 3Oplossingen
  • 789Likes

@Alex @Lycke @Vincent @Hendrik Jan 

Er is dus een grote storing op star channel epg waardoor alle opnames waardeloos zijn

Ziggo heeft dit in 1 werkdag dus neit herstel en het gaat nu  (18:00 ) dus al weer mis

Maar ziggo heeft het ook nagelaten om zijn klanten hierover te waarschuwen wat ze met een email hadden kunnen doen.

JvA2

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zender: Star Channel

Datum: elke dag sinds gisteren.

Alle programma’s staan ca. 2 uur eerder in de gids dan ze daadwerkelijk uitgezonden worden. Ik heb vooruitgekeken tot dinsdag 25 juni en alles staat op de verkeerde tijd.

Mniekwes

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

11 juni

16:10 uur en 17:05 uur

Star Channel

Below Deck

12 juni

16:10 en 17:05 uur

Star Channel

Below Deck

er word een andere serie uitgezonden: Milion Dollar Listing

martwoutnl

Level 15
  • 1385Posts
  • 5Oplossingen
  • 558Likes

@Alex  schreef:

Hi all,

Dank voor jullie meldingen. De gehele gids van Star Channel loopt inderdaad niet in sync met de daadwerkelijke uitzendingen. Er wordt aan gewerkt en we hopen dit z.s.m. op te lossen.

Kunnen jullie dan ook NGC meepakken. Daar gaat het ook mis. En volgens mij hetzelfde probleem. Een programma gisteravond 22.30 werd opgenomen als zijnde om 20.30 uitgezonden. Het is dat ik het tijdig zag en via enkelvoudige opnamen het alsnog bijgepland had anders had ik niets gehad. Vanavond gaat het ook weer mis. Air Crash 20.30 staat bij Ziggo om 18.30.

j.janssen226

Level 8
  • 181Posts
  • 0Oplossingen
  • 73Likes

Ieder keer 2 uur verschil zie ik. Heeft misschien met UTC en zomertijd te maken?

martwoutnl

Level 15
  • 1385Posts
  • 5Oplossingen
  • 558Likes

Even hardop denken. Zie trouwens dat Star Channel van Disney is. NGC volgens mij ook. En Baby TV, 24 Kitchen en Baby TV ook. Alleen bij 24 Kitchen klopt het wel. Zover mijn gedachte.

Dokie

Level 11
  • 516Posts
  • 3Oplossingen
  • 224Likes

Het lijkt erop dat de gids nu weer klopt voor Star Channel. Ik heb vanavond, morgen en overmorgen avond nagekeken en dat klopt.

mdpeters124

Level 15
  • 1471Posts
  • 3Oplossingen
  • 789Likes

@Alex @Lycke @Hendrik Jan 

schema klopt weer maar er zijn nog steeds ncis afleveringen van 2 uur.

Dit is al maandenlang fout

Waarom accepteert ziggo dit ?

Dokie

Level 11
  • 516Posts
  • 3Oplossingen
  • 224Likes

@mdpeters124Misschien omdat ze het zo aangeleverd krijgen als in de Veronica-gids. Ik kan er mee leven. Na de eerste stoppen en later verder kijken, maar ik kan mij voorstellen dat je het overzichtelijker vindt als het duidelijk gescheiden is.
tempFileForShare_20240613-093649.jpg

DON PAPA

Level 17
  • 3974Posts
  • 62Oplossingen
  • 3405Likes

@Dokie Schreef: Misschien omdat ze het zo aangeleverd krijgen als in de Veronica-gids.

Wel vreemd dat andere EPG's het dan wel goed aangeleverd krijgen.

1000020611.jpg

1000020613.jpg

1000020615.jpg

mdpeters124

Level 15
  • 1471Posts
  • 3Oplossingen
  • 789Likes

@Dokie @DON PAPA @Alex @Lycke @Hendrik Jan 

Zelfs als ze het zo aangeleverd zouden krijgen (en ik betwijfel dat) dan accepteerd ziggo het nog steeds.

Ziggo is de achterover leunende partij die het aankijkt en geen pro actieve kwaliteit controles doet

en zie https://www.starchannel.nl/tv-gids/star#day20240612

mdpeters124_0-1718269982412.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic