Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
< Ik wil een mislukte opname doorgeven >
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat ik bedoel is dat er een week tussen seizoen 14, afl. 18 (1 mei) en seizoen 14, afl. 19 (15 mei) uit is. Op 8 mei staat wel een aflevering van NCIS LA, maar dat serie 13, aflevering 1. Dat is apart.
@Lycke dit is wat @R.IR bedoelt: de aflevering van NCIS LA van 8-5 is verkeerd gelabeld. Het is op 8-5 geen S13 afl 17 maar S14 afl 19, waardoor er een gat van 2 weken zit tussen de 2 afleveringen van S14. Dat is onlogisch.
Zoals je in mijn opnamelijst ziet zal er 8-5 niets worden opgenomen van NCIS LA. Dus graag met spoed behandelen.
Hey @joepke-m en @R.IR . Ik snap de verwarring. Op maandag wordt steeds een aflevering van seizoen 4 uitgezonden en op 8 mei ineens niet. Maar ik zie dit in andere gidsen zo terugkomen. Kennelijk is er door Net5 voor gekozen om het op deze manier uit te zenden (en dus inderdaad een gat van 2 weken te hebben tussen afl 18 en 19.
Op 8 mei wordt afl 1 van seizoen 13 uitgezonden (of in elk geval; dat is wat wij van de zender hebben doorgekregen). Niet 17, dat is de naam van de aflevering (om het nog even verwarrender te maken)
Inderdaad, zo staat het ook in de gids, vreemde programmering van Net5, om één week er tussen uit te halen.
Afgelopen nacht (zondag 7 mei 2023) hebben we op ID 2 afleveringen van Paranormal lockdown opgenomen zie afbeeldingen
Bij het afspelen bleek dit niet juist er waren geen uitzendingen van Paranormal lockdown, maar van The Dead Files zie afbeeldingen
Afgelopen nacht (zondag 7 mei 2023) hebben we op ID 2 afleveringen van Paranormal lockdown opgenomen zie afbeeldingen
Bij het afspelen bleek dit niet juist er waren geen uitzendingen van Paranormal lockdown, maar van The Dead Files zie afbeeldingen
@Briggus Hartelijk dank voor het signaleren hiervan! Bij dit programma constateer ik precies hetzelfde op m'n eigen Mediabox Next en wanneer ik de content via Ziggo GO (Replay) afspeel uit de app of via Web. Ik heb dit doorgegeven zodat hierop de juiste vervolgacties worden ondernomen.
Goedemorgen,
De programmering en de tv gids van Baby tv komt helemaal niet overeen. Dit zorg er voor dat specifieke programma's terug kijken onmogelijk is.
Met vriendelijke groet,
Robin Jansen.
Hey @Robin1992 . Goed dat je het doorgeeft!
Ik heb het even gecheckt en zie dat onze gids (voor zover ik zie. Corrigeer me vooral als het niet zo is) wel overeen komt met andere gidsen. Het lijkt er dus op dat dit "gewoon" is wat wij doorkrijgen van babytv. Ik denk dat het in dit geval niet gaat om een fout aan onze kant, maar een fout in de informatie/uitzendingen van babytv. We zullen dit uiteraard terugkoppelen naar de zender.
Goedemorgen @Lycke .
Het gaat ook puur om wat uitgezonden wordt en wat in de gids op de tv wordt aangegeven. Als ik bijvoorbeeld De Posttrein start, start er een ander programma van baby tv. Ook als ik een uitzending ervoor of erna neem krijg ik als nog niet het gewenste progamma. Fijn dat het terug gekoppeld wordt naar de zender, want het is een zender die het bij ons vooral moet hebben van het "terug kijken"
Met vriendelijke groet,
Robin Jansen.
@Robin1992 Jij ontzettend bedankt voor het signaleren hiervan. M'n collega Lycke heeft het inmiddels aangekaart.
De programmering van National Geographic in de gids voor morgen, zaterdag 20 mei, klopt niet helemaal. Allereerst staat er om 08:25 uur Geen Uitzending. Vervolgens alle programma's die erna komen kloppen de tijden niet van. Pas om 19:30 uur klopt het weer. Zal wel al te laat zijn om dit nog te herstellen.
Edit 10:12 uur: Laat maar, op moment van schrijven werd het hersteld als ik het zo zie.
@MiVo Dank voor je feedback! En goed dat het inmiddels hersteld is.
Fout in de EPG, daardoor een megalange aflevering van Evil. Allang gezien, dus onterecht opgenomen, maar da’s een ander verhaal…
De begintijd is aangepast, en 02:14 Loop:Hart van Nederland is weg.
Datum uitzending: 04-06-'23 en 11-06-'23
Tijdstip uitzending: 20.00u tot 21.00u
Zender: BBC First
Programma: Miss Fisher and the Crypt of Tears - S01E01
Probleemomschrijving: Het programma is een losse film van twee uur (opgesplitst in twee keer een uur), het is een vervolg van drie seizoenen Miss Fisher. BBC First gaat hiermee de fout in door hem weer S01 mee te geven. Met een goed werkend database systeem van Ziggo hadden er toch een paar alarmbellen of moeten gaan.
Dank voor je melding, @Tonio60 - Deze gaan we corrigeren!
Op de sbs en net5 zenders kun je bij replay niiet meer vooruitspoelen
Dit is al wekenlang bekend en dit zijn de 2 uitvluchten tot nu toe
1) ligt eraan dat de zenders geen reclameblok informatie aanleveren
Maar er zijn genoeg commerciele zenders die dit nooit doen en daar werkt het vooruit spoelen wel
2) ligt aan de zenders
Het bekende verhaal bij ziggo het probleem ligt ergems anders
En dan nu een probleem wat zeker bij ziggo ligt
Ncis gisteren opgenomen op net5 als ik die opname opstart via de epg (vanuit ziggogo.tv) dan kan ik niet vooruitspelen
vanuit de EPG start je terugkijken op met reclame, opnames starten kan niet vamuit EPG is mijn ervaring
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.