Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
<< Ik wil een mislukte opname doorgeven >>
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat zou het inderdaad verklaren. @Dokie Dank voor de test. Dan gaat het in ieder geval wel goed. Soms wil het bij in delen nog weleens misgaan.
@MiVo schreef:
Voor het eerst dit jaar worden tijdens het stemmen de uitzendingen onderbroken door reclame, dan zou die 2 delen wel kloppen lijkt mij.
https://www.nu.nl/songfestival/6350439/songfestival-uitzendingen-worden-voor-het-eerst-onderbroken-d...
Ik zie de bui alweer hangen. Er wordt vanavond alleen het eerste deel van de uitzending opgenomen. Het tweede deel is herhaling.
Het deel na 21:00 staat niet bij de afleveringen vermeld.
Dat wordt terugkijken via de EPG. Niet via de opnames.
Het lijkt inderdaad goed te gaan.
@Jelle-80 Inmiddels is de EPG up to date en staat Guardians of the Galaxy voor vanavond op de planning. Je kunt de opname dan ook instellen. Alvast veel kijkplezier!
@martwoutnl @jenson Dank! NPO2 Extra en TV5 zijn ook ingevuld voor de genoemde data en tijdstippen.
@MiVo @Dokie @martwoutnl @bloemen64 Voor wat betreft het Eurovisie Songfestival ziet het er goed uit, al kan ik me voorstellen dat jullie in eerste instantie sceptisch zijn op basis van eerdere ervaringen met opgesplitste blokken. Wat verwachten jullie van Claude?
Programmering van de Giro d'Italia op Eurosport lop vrijdagmiddag 16 mei is niet (juist) opgenomen.
Ook prima! Zoveel oplossingen 🙂
BBC First heet sinds vandaag BBC NL, het is overal al aangepast, maar niet bij Ziggo in de epg.
Ja dit viel mij ook op, maar als Ziggo de naam aanpast naar BBC NL zijn we dan alle nieuwe opgenomen series en door ons nog niet bekeken tot vandaag kwijt die onder BBC First zender zijn opgenomen als de zender naam word aangepast?
Dit hoop ik toch van niet
@Ronaldhuls - Er waren inderdaad problemen met Eurosport, waardoor op sommige dagen het schema niet klopte. Dit is inmiddels grotendeels opgelost, zo ook voor vandaag 🙂
@MiVo, @Zwiggelaar - Klopt inderdaad, ik had inderdaad verwacht dat het aangepast zou zijn per vandaag. We gaan checken waar dat spaak loopt. Ik verwacht op dit moment geen invloed op de programmering/gids, dat is eerder wel aan de orde geweest en hersteld.
Ik wil 17 mei 2025 om 16.00 / 17.00 naar Engelse Cup kijken op Ziggo Sport.
Website geeft aan dat het komt, zie bijlage.
Ik zie in TV Gids geen aankondiging voor, niet op 16.00 of 17.00 uur, zie bijlage.
Waar zit de fout dat het niet klopt.
17 mei 2025
FA Cup finale, Crystal Palace - Manchester City
BBC One: 16:25 + 3:45
Viaplay App: 16:40
Teletekst pag. 841: zaterdag, 17.30 uur, Wembley
Dit klopt ook niet:
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/voetbal/fa-cup/kijken
Op kanaal 13: Viaplay TV : Formule 1, 15:30 - 17:45
@Mark een mooi voorbeeld om uit te zoeken hoe fout kan zijn ontstaan.
Mogelijk moet Ziggo van een Eigen / Huidige Systeem afstappen. en Systeem kiezen wat Goede waarheid weergeeft.
Volgens mij dient er antwoord te komen of Ziggo de Engelse Cup wilde uitzenden, zie wel ook website mededeling.
Hierbij aanvullingen.
Zie; https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/voetbal/fa-cup/finale en bijlage website.
Wat is binnen Ziggo aan de hand?
Dank voor de feedback. Er is duidelijk verwarring over de uitzendtijden van de FA Cup-finale op 17 mei. BBC One, Viaplay en Teletekst geven allemaal andere tijden, en op Ziggo kanaal 13 staat Formule 1 ingepland tijdens de wedstrijd. Dit is al eerder doorgegeven aan de EPG-leverancier en betrokken partijen voor correctie.
Uitzendrechten FA Cup niet bij Ziggo
augustus 2024
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-sport-verliest-meer-uitzendrechten/
29 maart 2029.
https://www.streamwijzer.nl/fa-cup-voetbal-kijken-live-stream/
18 mei 2025
"Wordt aangekondigd":
Curiosity Channel vanaf 21 mei 2025: 3:00
NPO 1 en NPO 3 op 31 mei 2025
Te lange uitzendingen:
24 mei 2025: 14:47 + 9:13 ONS | So Schon ist Deutsch
25 mei 2025: 5:35 + 12:00 Veronica / Disney Jr. | PJ Masks: Superhelden
29 mei 2025: 21:00 + 3:05 Film1 Action : Operation Seawolf
@jenson Hartelijk dank voor het doorgeven! Ik heb onze EPG-leverancier op de hoogte gebracht zodat dit in de gids gecorrigeerd wordt.
Ik begrijp deels je antwoord.
Kan er uitegelegd worden waarom op Website Ziggo staat uitzending Ziggo Sport (14).
Dat in TV Gids Uitzending niet is opgenomen.
Het zou nuttig zijn dat hier antwoord op komt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.