Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
< Ik wil een mislukte opname doorgeven >
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Datum uitzending: 7 en 8 dec 2024
Tijdstip uitzending: diverse
Zender: TV5Monde
Programma: "Wordt aangekondigd" (Next en Ziggo GO)
Probleemomschrijving: Op TV/CI+ : "Édition spéciale Notre-Dame de Paris"
. 7 dec 24: 9:30 + 3:30
. 7 dec 24: 15:50 + 2:10
. 7 dec 24: 18:46 + 2:11
. 8 dec 24: 10:30 + 0:30
Vanaf 17 december +/- 0.30/01.00 uur staat er bij i.i.g. alle Nederlandse zenders: geen informatie
@R.IR schreef:Vanaf 17 december +/- 0.30/01.00 uur staat er bij i.i.g. alle Nederlandse zenders: geen informatie
Is op alle zenders, niet alleen Nederlandse, maar is 1 dag voor het eind van de TV gids.
Ik vermoed dat dit morgen wel verbeterd.
en epg fouten gaan door
ziggo bbc first serie coroner
2-12 08:55
3-12 08:55
4-12 08:30
5-12 08:30
6-12 08:35
tvgids.nl
3-12 09:15
4-12 09:05
5-12 09:00
6-12 09:10
kpn.com/tv-gids
2-12 09:15
3-12 09:15
4-12 09:05
5-12 09:00
6-12 09:10
Raad eens wie het fout heeft ? ziggo dus
Hoe kan het dat ziggo zo slaapt ?
Opname van 2-12 mist zelfs met uitloop het einde en de andere dagen erna zullen hetzelfde probleem hebben
@jenson - Ik zie dat de special over de Notre Dame inmiddels erin staat!
@mdpeters124 - BBC First loopt weer inderdaad 'out of sync' op enkele dagen, wat vaak 's ochtends ontstaat, bijvoorbeeld door een ontbrekend programma. We hebben dit in onderzoek. Zie ook [dit topic].
gegeven het feit dat alleen ziggo het niet goed heeft, is het dan niet zo dat ziggo/gracenote out of sync is ?
En dat ziggo geen controles heeft om dit zelf te constateren en nog steeds op de klanten leunt om dit bij ziggo te melden ?
En mij zijn jullie in januari kwijt want dan ben ik kpn klant.
en nog steeds geen controles op 12 uur blokken
eurosport 1 6-12 10:15 -22 :15 fis wereldbeker langlaufen
kpn
10:15 The minute
11:45 Lillehammer HS98
12:30 10km Vrije Stijl
14:00 Snooker Shoot Out
tvgids.nl
10:15 The minute
10:20 Langlaufen: Wereldbeker Lillehammer
11:45 Noordse Combinatie: Wereldbeker Lillehammer Lillehammer | HS98
12:30 Langlaufen: Wereldbeker Lillehammer Lillehammer | 10km Vrije Stijl
14:00 Snooker Shoot Out
Het is wel duidelijk dat ziggo er weer helemaal naast zit
en gaat ziggo nu wel uitlleggen wat ze gaan doen aaan deze extreme fouten ?
Datum uitzending: 18 december
Tijdstip uitzending: Vanaf 17:30 uur
Zender: ONS
Programma: Diverse programma's
Probleemomschrijving: De programmering in de EPG is een puinhoop.
17:30 - Wordt aangekondigd
18:30 - Wordt aangekondigd
19:26 - Classic Cartoons
19:57 - Dynasty - (Hoort om 19:00 uur te beginnen en langer dan 26 minuten te duren)
20:23 - Kommissar Rex (Moet Commissaris Rex zijn en aanvangstijd vermoedelijk rond 20:00 uur)
En dan is de vraag of het eerder dan 17:30 en later dan 21:00 uur wel klopt.
en de 12 uur blokken gaan maar door
nieuw 12 uur blok op 14-12 en weer op eurosport met biathlon
Hoe vaak gaat ziggo deze blunders herhalen ? Want jullie weten toch dat jullie opname systeem dat niet aan kan ?
nog geen reactie van ziggo maar wel meer 12 uur blokken
eurosport 1 16-12 08:30 - 20:30 snooker
die van 14-12 is niet aangepast
en zie KPN TV: TV Gids voor wat waarschijnlijk de correct inhoud is
11 dec 2024
505: Euronews: geen EPG op zaterdag 14 dec 2024.
"Wordt aangekondigd":
vanaf 16 dec 24: 18:00 201: Curiosity Channel
vanaf 16 dec 24: 18:00 725: AT5
Het is wel erg opvallend stil van de kant van Ziggo. Zijn ze met vakantie of zo ?
Afgelopen zaterdag heb ik het al gemeld, de gehele avond programmering van ONS voor 18 december klopt niet.
Volgens website van ONS:
17:30 - A Moody Christmas Aflevering 1
18:05 - A Moody Christmas Aflevering 2
18:30 - Classic Cartoons
19:00 - Dynasty
20:00 - Commissaris Rex
20:55 - Operation Christmas
22:55 - The Love Boat
Volgens EPG van Ziggo:
17:30 - Wordt aangekondigd
18:30 - Wordt aangekondigd
19:26 - Classic Cartoons
19:57 - Dynasty
20:23 - Commissaris Rex
21:20 - Operation Christmas
23:21 - The Love Boat
@mdpeters124 - Dank voor je meldingen, we gaan de Eurosport-uitzendingen herstellen en onderzoeken waar dit terugkerende gedrag vandaan komt.
@jenson - Dank, deze zijn doorgezet!
@MiVo - Hoewel het al bijna zover is, hebben we als richtlijn dat tot er nog zaken gewijzigd/aangevuld kunnen worden als het verder dan 7 dagen betreft. We gaan 'm in de gaten houden en zo nodig doorzetten, dank voor je melding!
En gaat ziggo nog uitleggen hoe het kan dat er 12 uur blokken worden aangemaakt terwijl jullie opname systeem 12 uur niet aan kan.
In principe is het een vorm van oplichting. Ziggo belooft opnames en replay maar door die 12 uur blokken kunnen jullie dat niet eens nakomen.
en in het kader van word aangekondigd
zee tv vanaf 14-12 01:00
trt musik vanaf 14-12 06:00
zing staat al weken lang op "to be announced" en ziggo heeft er niets aan gedaan of over gezegd
@Alex Op zaterdag komt om 20.00 uur op TLC 90 days the other way. De aflevering van 22.00 uur is de pillow talk maar dit staat zo niet in de gids waardoor deze aflevering niet apart wordt opgenomen. Zouden jullie dit kunnen aanpassen? Alvast bedankt
13 dec 2024
* Euronews
Ondanks de melding van eergisteren nog geen EPG voor morgen 14 dec 2024
* AT5:
18 dec 2024: de hele dag "Wordt aangekondigd"
19-22 dec 2024 wel EPG
* ESPN 4
19+20 dec 2024: "Wordt aangekondigd"
Daarna wel EPG
En.. recente topics bij TV & Radio Support staan niet bovenaan
@Alex > Kan ik nog antwoorden krijgen op mijn vragen van ruim 14 dagen geleden?
Antwoorden vallen niet onder het zwart gat beleid van ziggo
Wel eindeloze onderzoeken naar zaken die binnen 1 dag uit te zoeken zijn
@mdpeters124 - Zing en TRT Musik bevatten op dit moment informatie, maar niet voor 7 dagen. Dit wordt op dit moment onderzocht.
@A333 - Ik zie dat de Pillow Talk aflevering inmiddels erin staat 🙂
@jenson Euronews is doorgezet, maar inderdaad niet (op tijd) verwerkt. Ik vermoed op dit moment ook dat het een ander probleem is dan andere 'gaten' en het hier een technisch probleem is in plaats van een probleem met aanlevering van informatie. Het onderzoek loopt nog, maar ik durf niet te zeggen of het met terugwerkende kracht wordt hersteld.
@DON PAPA - Je vraag is waarom er bij de bron wordt geïnformeerd omtrent De Grote Verbouwing; Zij hebben zelf bij ons aangegeven dat het bij hun al niet klopt, maar dat dat tijd gaat kosten om te herstellen. Volgens mij waren we ook al tot de conclusie gekomen dat ook elders De Grote Verbouwing niet altijd klopte, alleen dat er op verschillende manieren mee om wordt gegaan (dan wel een algehele beschrijving van het programma zonder aflevering-informatie, dan wel handmatige aanpassingen vlak voor of na de uitzending).
Als het vanuit de aanlevering al niet goed of consistent is, lijkt het me logisch om daar te beginnen. Dat neemt echter niet weg dat we alsnog zelf moeten kijken naar een (handmatige) tijdelijke oplossing zoals eerder aangegeven. En dat is hier helaas niet goed gegaan, ook niet na meerdere meldingen. Ik zie dat recent de inhoudelijke informatie wel weer lijkt te kloppen, maar er ook twee opnames mogelijk verloren zijn gegaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.