Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
< Ik wil een mislukte opname doorgeven >
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
je spreekt je zelf tegen eerst zeg er was geen uitzending en daarna zeg je er was een loop.
Deze loop zie je op meerdere zenders zoals net5 bijvoorbeeld
En dat is dus een herhalen uitzending
Geen uitzending is een zwart beeld en de replay werkt niet bij "geen uizending"
en ook volgend week klopt het niet want dan is er geen uizending van 05:40 - 07:00
en vandaag was er geen uizending van 05:30 tot 07:00
en er is dus wel degelijk een uitzending zie de uitloop en voorloop van programma's er omheen
Wat veel erger is dit weet ziggo (en ook de moderatoren hier) al weken lang en jullie hebben niets gedaan
Wanneer houd ziggo nu eens op met smoesje geven en gaat het gewoon eens aanpakken en oplossen ?
Zelfde geld voor net5 na middernacht jullie weten hier al jaren lang vanaf en doen eigenlijk niets eraan
We zijn nu maanden verder nog NIETS van ziggo gehoord over de onterechte opnames die nog steeds dagelijks en bij meerdere series en zenders gebeurt
Deze valt zeker ook onder een lopend ticket maar wat doet ziggo eraan behalve het ticket open houden ?
Hi Alex! 😉 Ik laat me wel verrassen!
vrt canvas 27 juli lijk niet op https://www.vrt.be/vrtmax/tv-gids/vrt-canvas/2024-07-27/
je ziet al een grote fout bij ziggo met "une hyene pas comme les autres" volgens ziggo 18:03 - 20:00
zie https://www.imdb.com/title/tt32573327/?ref_=fn_al_tt_1
50 minuten dus
volgens vrt zelf 19:07 - 20:00
dus wederom aangetoond dat ziggo geen kwaliteits controles doet op de duur van een programma
maar ja dat wisten we al met al hun blunders met net5 met de nacht programma's
27 juli 2024.
VRT CANVAS
Bij Telenet (België) staat het ook fout.
Dezelfde EPG leverancier.
https://www.telenet.tv/nl/epg/initial
16:00 1:00 Sporza: Formule 1
17:00 0:08 Treasures of the world
17:08 0:55 De neven van Eus
18:03 1:57 Une hyène pas comme les autres
20:00 0:25 Vranckx
Iedere zeg ik dat ik er mee stop maar helaas geef ik er soms nog aan toe. Want uitmaken doet het niet. Maar in dit geval is het wel jammer voor de met meerdere Oscars genomineerde film "Anatomy of a Fall" (2023). Deze staat wederom onder een andere naam geprogrammeerd. Paar dagen geleden was het de titel van een andere film dan nu, volgens mij, nu is het "Sundown". Jammer voor de mensen die graag naar "Anatomy of a Fall" zouden willen kijken.
Datum uitzending: zondag 28 juli
Tijdstip uitzending: 20:30 - 00:20 uur
Zender: Film1 Drama
Programma: "Sundown" (maar het is Anatomy of a Fall)
Probleemomschrijving: zie boven
Van gisteren 28 juli 2024.
Porsche Supercup : GP van België: Race
crid:~~2F~~2Fgn.tv~~2F27728024~~2FEP029391360109
28 juli 11:40 0:40 Ziggo Sport
28 juli 11:37 4:15 Viaplay TV
Dezelfde crid.
Bij Viaplay TV (SBS9) eindigt de race na ongeveer 1 uur.
Daarna een aflevering van 'Man bijt hond', dan TelSell.
Hi @Hans LeJeune, Dank voor je melding! Ik moest even twee keer kijken voordat ik het doorhad: Om 20:30 speelde namelijk wel eerst de film Sundown af. Alleen mist vervolgens de entry van Anatomy of a Fall. Deze begon na +-1h20m na Sundown (dus rond 21:45). Ik zie het ook bij alle andere gidsen op deze manier staan en het lijkt er op dat we dit niet hebben doorgekregen. Goed nieuws voor iedereen die (alleen) Anatomy of a Fall wil zien: Deze wordt maandag aanstaande (5 augustus) weer uitgezonden, om 20:30 op Film 1 Premiere.
@jenson - Erg gek, wellicht wordt er bij Viaplay extra tijd "gereserveerd" in verband met mogelijke uitloop, want deze afspeelduur zie ik overal terug, ondanks dat het wel extreem is inderdaad.
Sinds een korte tijd klopt de gids van TV5 niet meer inzake het journaal van France om 20.30. Ze zenden ineens het avondjournaal van de RTBF uit. Is geen fout van Ziggo maar wellicht dat jullie intern TV5 hierop kunnen wijzen c.q. vragen of dit tijdelijk is of structureel. En dus dat ze de gids aanpassen. Op hun website staat het ook fout.
Ik heb ze net een mail gestuurd met de vraag of dit tijdelijk is of niet. Telematin zijn ze ineens ook mee gestopt. Gelukkig heb ik de app TV Francaise op de box dus kan het via die weg alsnog kijken.
Hey @martwoutnl . Bedankt voor je melding. Ik zal dit inter door laten geven aan TV5! Goed dat je zelf ook gemaild hebt. Ben benieuwd wat je hierop voor reactie krijgt 🙂
30 juli 2024.
"Wordt aangekondigd"
310: BabyTV : is zojuist aangepast
201: Curiosity Channel : vanaf 1 aug 24 18:00
NPO 2, "Geen uitzending" :
30 jul 24 1:55 - 7:00
31 jul 24 5:30 - 7:00
Net5: vandaag 30 jul 24: 0:56, duur 6:33 : Station 19
Dit is gistermiddag 29 juli 2024 tussen 13:00 en 18:00 veranderd, was 56 minuten.
Maar dit is niet de eerste keer dat Anatomy of a Fall slachtoffer is. Paar dagen eerder exact delfde truc met de tijd. (wist alleen de naam van de film toen niet) Ik hoop dat hij 5 augustus wel bij naam wordt genoemd!
vrt1 1-8 sporza parijs 2004 blok van 3 uur is gelijk aan blok van 5 uur kunt ze dus niet allebei opnemen
1 augustus 2024.
"Wordt aangekondigd"
201: Curiosity Channel : vanaf 3 aug 24 18:00
NPO 2, "Geen uitzending" :
1 aug 24 5:30 - 7:00
2 aug 24 1:20 - 7:00
3 aug 24 1:55 - 8:15
4 aug 24 5:35 - 8:05
Dank voor de meldingen! We hebben de 'wordt aangekondigd' van Curiosity Channel in onderzoek. Hoewel het voor dit weekend weer gevuld is, is het opnieuw maar voor +-3 dagen vooruit.
Datum uitzending: 10 augustus
Tijdstip uitzending: 21:00
Zender: Discovery Science
Programma: The Alaska Triangle
Probleemomschrijving: Aflevering nummer ontbreekt.
Hi @MiVo - Gaan we aanpassen, dank je voor melding!
@Alex Schreef 2 weken geleden: Ik zou verwachten dat als er meerdere volgordes zijn, dat alleen gebeurt bij programma's waarbij de volgorde niet uitmaakt, maar begrijp uit je bericht dat dat niet het geval is. Ik ga deze checken
En wat is eruit je check gekomen? Jammer dat Ziggo bijna nooit is zelf een terug koppeling geeft, je moet er altijd zelf om vragen....
Datum uitzending: Altijd
Tijdstip uitzending: Continu
Zender: GIDs
Programma:
Probleemomschrijving: Als ik “guide” op de afstandbediening indruk, krijg ik de Gids te zien met per kanaal 2 regels waarvan 1 (de eerste) blank . Doorbladeren met de pijltjestoets lukt alleen 1 omlaag en 1 omhoog.
@freekgroen schreef:Datum uitzending: Altijd
Tijdstip uitzending: Continu
Zender: GIDs
Programma:
Probleemomschrijving: Als ik “guide” op de afstandbediening indruk, krijg ik de Gids te zien met per kanaal 2 regels waarvan 1 (de eerste) blank . Doorbladeren met de pijltjestoets lukt alleen 1 omlaag en 1 omhoog.
De box al eens even van de stroom gehad?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.