HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
< Ik wil een mislukte opname doorgeven >
< Volg hier de updates en discussieer mee >
Datum uitzending: 26 maart 2023
Tijdstip uitzending: 17:00 - 03:00
Zender: Veronica
Programma: Geen uitzending
Probleemomschrijving:
Zoals vorige week aal aangegeven door een medegebruiker van Ziggo, er staat nog geen informatie op de EPG.
En ja hoor, daar hebben we weer wat Gold Rush aflevering zonder afleveringnummer
Al vraag ik mij ook af, of de rest van de informatie wel klopt, maar dat gaan we wel merken....
@DON PAPA Dank voor het signaleren! Dit is is onder de aandacht gebracht zodat hier de juiste vervolgactie ondernomen wordt.
Datum uitzending: 26 maart 2023Tijdstip uitzending: 17:00 - 03:00
Zender: Veronica
Programma: Geen uitzending
Probleemomschrijving:
Zoals vorige week aal aangegeven door een medegebruiker van Ziggo, er staat nog geen informatie op de EPG.
@Briggus Goed dat je hiermee aan de bel trekt! We hebben dit doorgegeven aan onze EPG leverancier.
Hoi Mark,
Eindelijk kan ik reageren.
Zit al 15 minuten te proberen in te loggen, gaat van alles niet goed. Het lijkt wel alsof Ziggo hier een enorme drempel mee wil opwerpen om klachtenmeldingen mee te voorkomen. Maak dat nou eens gewoon kapot simpel voor je klant!
Over het skiën op Eurosport vandaag ; ik heb ALLES opgenomen van de wedstrijden in Soldeu deze week. Ik wil Super G voor mannen bekijken en na 55 minuten krijg ik ZWART BEELD. Dat duurt een tijdje zo en daarna krijg ik eurosport zelfbevlekking in de vorm van een boel reclame van wat ze allemaal uitzenden. Kijk maar na. Tijdens de run van Dominik Paris gaat mijn scherm op zwart, maar er staat wel eurosport in de rechter bovenhoek. Vanochtend wilde ik de Super G voor mannen bekijken omdat die samenvatting rond kwart voor acht uitgezonden werd. Toen kreeg ik vrouw ski. Momenteel zit op dat tijdstip de mannen afdaling rade! Het verandert dus gedurende de dag. Ik word hier bijkans simpel van! Er is geen touw aan vast te knopen dus aan jou uitleggen wat er gebeurt is ondoenlijk zo. Geef dit maar door aan de EPG software mensen, ze moeten zich eens achter een oor krabben. En leg nu alsjeblieft niet het probleem bij de gebruiker neer onder het mom van "wij snappen het probleem niet dus het zal wel aan de gebruiker liggen". Succes en hou me op de hoogte aub!!
@Paulkijkt Super je dit doorgeeft! Ik heb jouw feedback doorgegeven aan de juiste oplossingspartijen zodat hierop actie ondernomen wordt.
@Paul Schreef: Dank voor het signaleren! Dit is is onder de aandacht gebracht zodat hier de juiste vervolgactie ondernomen wordt.
En wanneer gaan jullie (Ziggo) deze (maar ook andere) serie nu is zelf in de gaten houden? Want ik hoor niet anders dat onze meldingen worden doorgezet, maar om de haverklap is het even later weer raak met nieuwe afleveringen uit dezelfde serie.
Kortom, we kunnen wel aan de gang blijven met melden op deze manier, er verandert alleen geen moer. Dus nogmaals mijn vraag, wanneer gaan jullie zelf is de fouten uit de EPG opsporen en op voorhand aanpassen? Want jullie kunnen wel hele mooie woorden zetten in een update wat er allemaal wel niet is verbeterd, maar als de uitwerking zwaar te wensen overlaat, heb je helemaal geen moer aan al die mooie beloftes 😡😡
Klein voorbeeldje dit zijn al mijn "eigen" meldingen die ik van de Gold Rusch serie heb gedaan in 2023:
Re: Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hie... - Pagina 39 - Ziggo Community
Re: Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hie... - Pagina 39 - Ziggo Community
Re: Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hie... - Pagina 38 - Ziggo Community
Re: Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hie... - Pagina 37 - Ziggo Community
Re: Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hie... - Pagina 37 - Ziggo Community
Re: Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hie... - Pagina 36 - Ziggo Community
Snap je dat je daar een beetje moedeloos van wordt, en er ook nog de hoofdprijs voor moet betalen (die in juni zelfs weer hoger wordt)???
Ik heb nog steeds Dubbele Begintijden van Programma's, zie bijlage op NPO 1.
Wat is stand van zaken van de oplossing hiervan.
@SRF Bij mij is het zelfs nog erger geworden, ik heb ze nu dubbel dubbel in de EPG staan (zie screenshot). Het lijkt met de dag wel slechter te worden bij Ziggo. Een EPG die niet klopt, een EPG met dubbel vermeldingen, een ZiggoGo app waar je dagelijks opnieuw moet inloggen, en zo kan je nog wel even doorgaan. De enige dienst die bij Ziggo altijd goed werkt is de financiële afdeling....
Ow en voor de moderators, jammer dat jullie Gold Rush van gisteravond niet optijd hebben weten te herstellen, maar jullie krijgen weer een herkansing, want ook voor volgende week staat er WEER geen afleveringnummer in de EPG voor deze serie 😡😡😡
En dan durven de moderators hun klanten ook nog aan te spreken als die zeggen dat ze lopen te slapen bij Ziggo en dat ze prutswerk van de bovensteplank leveren, nou als je niet ziet dat dit PRUTSWERK is, dan moet je nodig naar Hans Anders
@donpapa Mogelijk aanvulling voor verdere uitwerking;
# Ik heb probleem op Ziggo Go App op Samsung Mobiel, Samsung Tablet.
# Op Media Box Next staat het goed.
Het probleem van de dubbele titels speelt inderdaad nog steeds, een update daarover is nog niet te vermelden helaas. Een cache clean of het wijzigen van de taal kan het probleem soms tijdelijk oplossen.
@DON PAPA op je screenshot wordt er daadwerkelijk tweemaal politieke partijen uitgezonden, dus ik verwacht dat het 2x2 is. Wat betreft Gold Rush: Ik zie wat wisselende informatie, maar de aflevering "Rick Ness comes clean" lijkt daadwerkelijk een special te zijn en heeft daarom geen afleveringnummer.
Het probleem ontstaat door de manier waarop de database met de TV Gids wordt bijgewerkt.
Daar staat onder andere: zender, crid+imi, begintijd, eindtijd.
Als de begintijd verandert wordt niet de bestaande entry aangepast, maar
een extra entry toegevoegd met dezelfde crid+imi, en de nieuwe tijden.
@Hendrik Jan @Lycke @Paul @Alex
2 werkdagen zijn verstreken en geen enkele reactie van ziggo medewerkers op het FBI debacle van afgelopen zondag en ook geen enkele oplossing voor de serie opname fout van FBI die ziggo nu zelf gecreeerd heeft
Dus wanneer krijgen wij een reactie en oplossing ?
@Alex Ik ben er eigenlijk wel klaar mee om constant alles op een presenteerblaadje te moeten leveren, als jullie zelf al geen goed onderzoek willen doen vind ik het ook wel best zo. Inmiddels steekt hier gelukkig al een stukje glasvezel uit de stoep en over twee maanden ben ik contract vrij bij Ziggo, dus dan kan ik dit prutswerk waar je ook nog de hoofdprijs voor moet betalen, ver achter mij laten. Want het is overduidelijk dat Ziggo langzaam aan het afglijden is van één van de beste providers naar een zeer slechte provider, met al dat prutswerk wat er de laatste tijd gebeurd. En wat ik zo om mij heen hoor, ben ik zeker niet de enige die daar zo over denkt....
En mijn tip aan Ziggo, neem is een paar mensen aan die alle meldingen hier wel echt serieus nemen, en uit voorzorg zelf al naar de EPG willen kijken, in plaats van achterover te leunen en wachten tot de eigen klanten zich melden met EPG fouten en ze vervolgens wegwuiven zonder goed onderzoek te doen. Kortom maak de klant weer koning, in plaats van muilezel's die de kar constant voor jullie moeten trekken....
Datum uitzending: 20 en 28 maart 2023
Tijdstip uitzending: Ongeveer 22:20 uur
Zender: NPO 1 Extra
Programma: The Spectacular
Probleemomschrijving: Aflevering 2 (maandag 20 maart) en aflevering 3 (maandag 28 maart) ontbreken in de EPG. Zag dit net pas, dus niet eerder gemeld. Aflevering 1 en 4 staan wel in de EPG. Dus aflevering 2 en 3 worden, of zijn niet opgenomen.
@mdpeters124 @Alex @Lycke @Paul
Eerlijk is eerlijk, maar in de gids van Veronica zelf stond het ook fout, wat FBI (zonder toevoegingen) betreft. Dus zowel afgelopen zondag als komende aflevering 12. Is het mogelijk om de komende nummer 11 te maken in de gids zodat deze wel nog wordt opgenomen? Of anders 12A?
@Hendrik Jan @Dokie @Alex @Paul
Waar het mij om gaat is dat ziggo beweert dat ze het hebben nagevraagd en dat het echt zo was !
Dus iemand heeft zijn werk niet goed gedaan en gelogen. (veronica, 3e partij of ziggo of alle 3)
Dus het is van belang om te weten wat ziggo nu wel of niet heeft gedaan.
En dat ze zo lang zwijgen is geen goed teken
@Tonio60 Kan waar zijn, maar ik zie graag een reactie vanuit Ziggo hierover.
Waardeloos dat de aflevering van FBI zo is gelopen. We hebben dit tweemaal nagevraagd, maar kregen terugkoppeling dat dit de officiële vermelding was en er daarom ook geen wijziging mogelijk was. Het lijkt er dus op dat het overal foutief stond, ook bij de bron. Ik heb een verzoek ingediend om de FBI-aflevering van zondag 'uniek' te maken, ofwel 11 of 12b (of iets anders). Op wat voor manier dan ook, maar dat hij wel bij de serie-opname wordt opgenomen. Ik hoop hier morgen meer over te horen.
@MiVo - Het lijkt er inderdaad op dat aflevering 2 om 23:22 begon. Hij is nog terug te zien via Replay TV als je kiest voor "De verschrikkelijke jaren tachtig" na 30 minuten. Het is als opname helaas niet meer te herstellen. Voor wat het waard is, ga ik dat nog wel doorzetten voor aflevering 3. Dank voor je melding!
@Alexen dan beantwoord je nog steeds niet alle vragen die ik gesteld heb over FBI.
1) bij wie hebben jullie het nagevraagd ? Alleen bij jullie 3e partij ?
zo ja waarom vragen jullie het niet rechtstreeks bij veronica ? Zeker bij zo'n verdacht geval als dit en ook als je bedenkt dat jullie 3e partij incompetent is !
2) wat gaan jullie doen om herhaling van incompetent handelen te vermijden ?
@Alex Schreef: Het lijkt er dus op dat het overal foutief stond, ook bij de bron.
Onzin, er zijn ook providers die hun EPG wel serieus nemen, of wou je zeggen dat ze bij KPN een glazenbol hebben gehad...
@Alex Schreef: Het lijkt er inderdaad op dat aflevering 2 om 23:22 begon. Hij is nog terug te zien via Replay TV als je kiest voor "De verschrikkelijke jaren tachtig" na 30 minuten.
Maar jullie hadden daar toch zo'n mooi oplossing voor gemaakt, of waren dat ook weer loze beloftes vanuit Ziggo??
@mdpeters124 - Ik zie je vragen meer als advies, vandaar dat ik daar niet op in ben gegaan. Je weet hoe wij werken en we hebben al eerder aangegeven dat dit is doorgezet en hoe dit is gelopen. Daar moet je het mee doen. Zaak is voor nu om het voor zondag te fiksen.
@DON PAPA - Die heb ik over het hoofd gezien inderdaad. Ik krijg geen comment via je linkje, maar ik vermoed dat je doelt op de verbeterde start- en eindtijden? Dat is niet van toepassing als er een geheel programma verkeerd in de EPG staat, zoals hier helaas het geval was.
Jullie eigen klachtenafdeling heeft aangegeven dat de community het primaire communicatie kanaal van ziggo is. Dus nee mijn vragen waren geen advies.
Ik spreek jullie aan op het feit dat jullie je 3e partij als zondebok gebruiken om verantwoordelijkheid af te schuiven. Dus nogmaals mijn vraag hebben jullie zelf Veronica benaderd ?
En waarom komen jullie pas in actie voor een oplossing als een gebruiker een oplossing voorstelt die jullie al maanden geleden bedacht hadden moeten hebben ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...