Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
<< Ik wil een mislukte opname doorgeven >>
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
vandaag 18-7 eurosport 2 "geen uitzending" 05:30 - 11:00
Hoe vaak heeft eurosport "geen uitzending" ? nooit dus
Hoe kan ziggo dit accepteren ?
En wat gaat ziggo doen om dit te voorkomen ?
word aangekondigd in de epg
Bbc 2 vanaf 24-7
NB ziggo weet dit minimaal al sinds 16-7
NB2 dit is al de 3e keer in korte tijd dat bbc2 ontbreekt en ziggo blijft zwijgen waardoor dit kont en wat ze gaan doen om dit te voorkomen . En oh ja het ligt niet aan de aanleverende partij https://www.bbcbenelux.com/tv-gids-nederland/?date=2021-07-30
mtv hits vanaf 24-7
at5 vanaf 20-7
@mdpeters124 Inderdaad. Ik had me zó verheugd op Schönbrunn Concert 🙂
Het blijft dweilen met de kraan open.
@jeener schreef:@mdpeters124 Inderdaad. Ik had me zó verheugd op Schönbrunn Concert 🙂
Dat dat niet uitgezonden wordt kun je moeilijk ziggo verwijten. Hoogstens de weergoden die extra journaals moesten laten inplannen.
@Steefb waar als het onaangekondigd gebeurd maar zoals ik al aantoonde op het moment van uitzenden hadden zowel tvgids.nl en tvgids.tv het wel voor elkaar
@Alex @Mark Als ik terugkijk naar alle door jullie geplaatste postings, zie ik enkel excuses die vanuit jullie werkgever worden aangegeven.
Ik zou bij zo'n bedrijf niet willen werken. Klanten aan het lijntje houden, mooie verhalen hoe moeilijk het is om problemen op te lossen, hoeveel vergaderingen per week plaatsvinden (veel gebep en er komt niets uit), hoe IT zich over alle issues buigt.
En wij steeds melden. Kan ik een factuur sturen voor alle tijd die melders investeren voor jullie gepruts?
Bijvoorbeeld: junior € 50 per uur, senior € 100 per uur.
Bij deze: ik ben een senior en dat wordt een aardig bedrag inmiddels.
word aangekondig in de epg
veronica vanaf 25 juli
secret circle vanaf 25 juli
meiden van holland vanaf 25 juli
De epg vuller mag de programmering van BBC First van vandaag eens onder de loep nemen.
Programma's met een lengte die niet klopt.
Ik geef geen opsomming, de epg vuller mag zelf aan de slag en eigen falen herstellen.
BBc first 2x achter elkaar hetzelfde programma (incl serie/afl nummer)
19-7 17:25 en 18:40 Midsommer Murders s1, afl 1
18-7 15:00 en 16:00 Midsommer Murders s1, afl 1
18-7 17:00 en 18:00 Midsommer Murders s1, afl 2
20-7 18:00 en 19:00 Midsommer Murders s1, afl 2
etc etc
Goh wat zou er gebeuren met opnames ?
Nb uit verleden kan ik me herinneren dat afleveringen een part 1 en een part 2 hadden
NET5 zend 2 seizoenen Het Blok uit (die ook nog eens binnen 24 uur herhaald worden). Dit maakt Ziggo er van:
De meeste 'seizoenen' hebben 1 of 2 afleveringen.
word aangekondig in de epg
veronica vanaf 26 juli
NB 25 juli is opgelost maar is die 3e partij zo lui dat die bij de 7e dag stopt ?
Mtv 90 en Mtv Hist is nog steeds een zzoitje van geen uitzending/geen informatie/word aangekondig vanaf 21 juli. Dus hoe kan dat en waarom pakken jullie het niet aan ?
tv west vanaf 26 juli
at5 vanaf 24 juli
BBc first 2x achter elkaar hetzelfde programma (incl serie/afl nummer)
19-7 17:25 en 18:40 Midsommer Murders s1, afl 1
18-7 15:00 en 16:00 Midsommer Murders s1, afl 1
18-7 17:00 en 18:00 Midsommer Murders s1, afl 2
20-7 18:00 en 19:00 Midsommer Murders s1, afl 2
etc etc
Goh wat zou er gebeuren met opnames ?
Nb uit verleden kan ik me herinneren dat afleveringen een part 1 en een part 2 hadden
Het goede nieuws is, is dat ze op de achtergrond wel verschillende data meekrijgen, dus zou geen invloed moeten hebben op je opnames. Onhandig en onduidelijk is het wel. Het komt inderdaad door het feit dat elke aflevering 2 uur duurt en dus een part 1 en 2 hebben. Tot en met 16 juli ging dat goed zag ik. Ik heb 'm doorgezet!
NET5 zend 2 seizoenen Het Blok uit (die ook nog eens binnen 24 uur herhaald worden). Dit maakt Ziggo er van:
De meeste 'seizoenen' hebben 1 of 2 afleveringen.
Dit was een flinke zoektocht, maar het lijkt er inderdaad op dat er telkens 1 van de 2 (tijdens een blok van 2 afleveringen) verkeerde data meekrijgt. Ik heb 'm doorgezet, dank je!
Mtv 90 en Mtv Hist is nog steeds een zzoitje van geen uitzending/geen informatie/word aangekondig vanaf 21 juli. Dus hoe kan dat en waarom pakken jullie het niet aan ?
Deze zijn inderdaad bekend en hopelijk spoedig hersteld.
@Alex Dus met mijn aankondiging over programma's bij BBC First die die dag te lang zouden duren, is niets gedaan?
Kijk maar eens bij de avondprogrammering.
Uitermate knullig.
@Alex Dus met mijn aankondiging over programma's bij BBC First die die dag te lang zouden duren, is niets gedaan?
Kijk maar eens bij de avondprogrammering.
Uitermate knullig.
Hi @jeener, sorry die heb ik niet meer aangehaald. Ik heb hem wel gecheckt, maar ik kan op dit moment geen afwijkingen vinden in de gids (afgezien van de Midsomer Murders dus). Als ik bijvoorbeeld kijk naar McDonald & Dodds, dan valt het wel op dat hij er voor 2 uur instaat (de aflevering zou 1:30 uur duren), maar dat zal met commercials te maken hebben en het komt overeen met andere informatie die ik erover kon vinden. Ik hoor uiteraard graag als ik ergens overheen kijk en/of welke programma's je bedoelt.
Datum uitzending: 20-07
Tijdstip uitzending: 17:30-18:30
Zender: net 5
Programma: Het Blok Australië
Probleemomschrijving: in de epg staat dat het om S12 afl. 20 gaat maar dit moet zijn S14 afl. 21.(s14afl. 20 zat hiervoor aan)
@Alex Toch nagekeken? Ook nagekeken hoe lang een normale aflevering van McDonalds en Dodds inclusief reclame duurt?
Niet dus.
Ik neem je input dus niet serieus.
En jullie Epg vuller ook niet, anders was die wel aangestuurd om een en ander na te kijken die dag.
@jeenerIs het een serie die je volgt ? Ik volg deze serie niet maar ik heb snel met replay gekeken en het lijkt gewoon 1 uur en 3 kwartier tot 2 uur al naar gelang de hoeveelheid reclame
Kijk maar naar de herhalingen van dat programma en aflevering 3 is al de seizoens finale
zie ook https://www.imdb.com/title/tt12900828/?ref_=ttep_ep3 speelduur 90 minuten (zonder reclame)
word aangekondigd in de epg
cnbc europe vanaf 26 juli
en zie https://www.tvgids.nl/gids/26-07-2021/cnbc-ard-zdf
Ik ben niet actief op zoek naar fouten in de EPG, want daarvoor krijg ik van Ziggo niet betaald ( of korting op mijn maandelijkse 'bijdrage' ). Daarvoor moet Ziggo zelf maar personeel gaan inhuren, maar zo belangrijk vindt Ziggo deze problemen natuurlijk niet. Ziggo heeft liever dat klanten de fouten komen aandragen, overigens zou het Ziggo nog beter uitkomen, als die klanten ook gelijk een ( natuurlijk kosteloze ) oplossing bedenken. Zolang dat niet het geval is, zal Ziggo zelf niet actief op zoek gaan, blijft het een papieren actie en is een ( eventueel geld kostende ) definitieve oplossing niet te verwachten.
Natuurlijk ( toch ? ) zetten de Ziggo mods, alle melding door naar de betreffende afdeling, maar wat daar structureel met deze meldingen gebeurt ( het ronde archief ? ), is buiten ieders zicht.
Gisteren 20 juli, blijkbaar een superlange ( 4 uur ) aflevering.
Aansluitend nogmaals dezelfde aflevering, maar nu ruim een uur korter.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.