Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
<< Ik wil een mislukte opname doorgeven >>
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor zondag 11 mei staat er in de epg aflevering 16 van internationaal en dat zou echter 19 moeten zijn.
de hele programmering van fbi op 11 mei gaat ook weer fout, paar minuten opnemen staat er nu al tussen en is niet te verwijderen.
Opnemen wil dan niet.
En gaat het al beter?
Nee !!!
Op naar de 5000, 6000, ...
Idem hier. En je kan pas de rest zien als je de opname van 2 minuten verwijderd. Maar dan heb je het probleem dat je de reclame verplicht moet kijken. Dus even snel doorspoelen stopt dan.
@bloemen64 Schreef: En gaat het al beter?
Nee !!!
Nou @Alex schreef laats nog: "Er zijn zeker nog steeds enkele (terugkerende) issues die beter moeten, maar er is ontzettend veel verbeterd en het aantal problemen en impact is afgenomen" en toen ik hem vroeg of hij dat echt zelf geloofde, was het een overtuigende JA.
Het is alleen jammer dat we er precies in deze topic totaal niks van merken, en Ziggo het al jaren moet hebben van klanten die de foutjes uit de EPG bij elkaar zoeken voor ze. Want het systeem kan zelf niet eens bedenken dat een aflevering van 5 minuten wel fout zal zijn als die normaal een uur duurt.
Ik ben een iedergeval zeer blij met NLZiet, dat is een stuk goedkoper doet het een stuk beter
Aan paar maanden geleden is het al aangekaart dat van Goedemorgen Nederland maar 1 opname (van de 4) wordt opgenomen.
Vandaag leek het eindelijk goed te gaan:
Maar dat was dus een 'fout'.
Zelfs met Replay tv was het een aantal weken niet mogelijk om 1 bepaalde aflevering terug te kijken.
Want dan zag je die van 1 uur eerder. Via de uitlooptijd van het journaal kon ik alsnog de aflevering zien.
Moet het na al die tijd (9 seizoenen zie ik hier staan) niet eens mogelijk zijn dat gewoon alle afleveringen worden opgenomen?
FBI staat voor 11 mei nu goed in de epg.
Goed gewerkt allemaal! Jullie zijn topklanten, die ons Ziggo veel geld scheelt. Chapeau!!
het houdt niet op, niet vanzelf…
Voor de FBI uitzendingen: Voor 11 en 18 mei staat het nu gelukkig goed in de gids en het probleem lijkt dus verholpen. We houden deze wel in de gaten, gezien dit eerder ook voorgekomen is.
De situatie rondom Goedemorgen Nederland is een lastige. We hebben dit eerder doorgezet, maar helaas is er op dit moment geen makkelijke en blijvende oplossing mogelijk. We zijn aan het onderzoeken of dit op termijn anders kan, maar voorlopig blijft het zoals het nu is waarbij je inderdaad niet alle 4 de delen kunt opnemen. Uiteraard blijft het wel mogelijk om het programma (en dus de losse delen) tot 7 dagen terug te kijken.
@Lycke Schreef: We houden deze wel in de gaten, gezien dit eerder ook voorgekomen is.
Je kan beter zeggen "houden jullie het weer voor ons in de gaten, net als jullie dit eerder ook al hadden gedaan voor ons. Want Ziggo is daar na al die jaren nog steeds niet echt goed in" want dat is namelijk de realiteit die we nu al jaren zien hier in de topic 😉
Nou vraag ik me toch af wat er lastig is rondom Goedemorgen Nederland. Kan de tijd er niet bij gezet worden in de titel ? Zoals bijvoorbeeld ook gebeurt bij NOS journaal om 07:00 uur en RTL ochtend nieuws. Of deel 1, deel 2 enz erbij zetten ? Als dat bij andere programma's kan, waarom niet bij Goedemorgen Nederland ?
Maar goed, ik heb het allang opgegeven bij Ziggo, over 6 weken stap ik over naar Odido. Maar de fouten in de EPG zijn niet de enige reden waarom ik bij Ziggo wegga. Hopelijk stelt Odido me niet teleur.
Op ViaPlay TV is op 09-05-2025 geen Uitzending van 19.00 tm 23.00 uur.
Echter als ik kijk is er gewoon Voetbal.
Kan daar aandacht besteed worden.
Datum uitzending: 13 mei
Tijdstip uitzending: 20.25
Zender: veronica
Programma: Venom let there be carnage
Probleemomschrijving: Dit is fout. Deze film word uitgezonden: Guardians of the galaxy. Kunnen jullie dit aanpassen want ik wil hem opnemen
NPO 2 Extra geeft vrijdagavond 16-5 diverse "wordt aangekondigd". O.a. om 21.55 is er een doc die ik wil opnemen maar dus nu niet kan instellen.
12 mei 2025.
NPO 2 Extra
Op 6 mei 2025 stond er al "Wordt aangekondigd":
. 16 mei 2025: 19:15 + 1:00
. 16 mei 2025: 21:55 + 1:30
. 18 mei 2025: 10:10 + 1:00
TV5Monde
. 15 mei 2025: de hele dag "Wordt aangekondigd"
Film1
Enige tijd geleden is hier melding gemaakt van films met een te lange speelduur.
Nog steeds gebeurt dit.
17 mei 2025: 18:50 + 3:20 'Film1 Drama' : 'Ezra'
19 mei 2025: 18:40 + 3:30 'Film1 Premiere' : 'The Old Oak'
@Lycke Zo lastig hoeft het toch niet te zijn?
Of je nummert gewoon door (08.00 is aflevering 167, 08.30 is 168 enz).
Of je zet er 'deel 1' 'deel 2' enz achter.
Het programma is al 9 seizoenen op de buis en je kunt nog steeds niet alles opnemen.
12 mei 2025.
NPO 1
Goedemorgen Nederland
7:40 + 0:20
8:10 + 0:20
8:40 + 0:20
9:10 + 0:20
4 keer een verschillende inhoud
4 keer dezelfde ID:
crid:~~2F~~2Fgn.tv~~2F30001047~~2FEP022675661158
6 mei 2025.
crid:~~2F~~2Fgn.tv~~2F12128152~~2FSH022675660000~~2F372944276
crid:~~2F~~2Fgn.tv~~2F12128152~~2FSH022675660000~~2F372944278
crid:~~2F~~2Fgn.tv~~2F12128152~~2FSH022675660000~~2F372944280
crid:~~2F~~2Fgn.tv~~2F12128152~~2FSH022675660000~~2F372944282
Of ze maken er gewoon 1 geheel van. Op de ARD is morgenmagazin ook 1 lange opname terwijl je elk half uur nieuws hebt. En idem Telematin bij TV5. Dat moet dan toch kunnen bij Goedemorgen Nederland.
Ik zag vanochtend dat de Songfestival-uitzendingen uit 2 delen bestaan. Eerst het grote deel en dan nog een kort 2e deel. Moet dat niet 1 geheel zijn in de EPG? Ik heb niet getest of serie-opname alles laat opnemen.
@martwoutnl Ik heb het wel even getest en alle delen staan in de lijst gepland, maar ik ben het met je eens dat het logischer is als het 1 aflevering per avond is.
Voor het eerst dit jaar worden tijdens het stemmen de uitzendingen onderbroken door reclame, dan zou die 2 delen wel kloppen lijkt mij.
https://www.nu.nl/songfestival/6350439/songfestival-uitzendingen-worden-voor-het-eerst-onderbroken-d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.