Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
< Ik wil een mislukte opname doorgeven >
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nog steeds Wordt Aangekondigd bij ONS vanaf woensdag 4 september 10:00 uur, en dat is al over 2 dagen.
net 5 31-8 01:17 - 05:55 law & order special victim unit
net 5 31-8 23:47 - 06:02 dirty dancing
En bij herhaling de vragen:
- Waarom past ziggo dit niet van te voren aan ? dat kan niet zo moeilijk zijn
- Waarom zijn er nog steeds geen kwaliteits controles voor onmogelijke lengtes zoals 2 minuten voor een film of speelduren van meer dan 6 uur ?
@A333 - De pillow talk-aflevering heeft inderdaad geen 'part 4', maar lijkt wel een unieke ID te hebben en onderdeel van de serie. Neemt hij hem bij jou inmiddels ook mee op, of zie ik wat over het hoofd? De 'wordt aangekondigd' hebben we doorgezet, dank voor het melden!
@Hans LeJeune , @jenson - De missende films (en daardoor 'te lange' films) lijkt in elke gids mis te gaan en afkomstig van de bron, we gaan het signaal delen, dank!
@MiVo - We hebben dit inmiddels doorgezet, ik verwacht dat er spoedig informatie beschikbaar is.
@mdpeters124 Dit is een ander soort probleem dan andere aanpassingen en een lastige bug die vooraf niet eenvoudig op te lossen is. Daar heeft enige tijd verbetering in gezeten, maar lijkt nu weer de kop op te steken. We hebben hier navraag over gedaan.
Lastig probleem ? Eerst wie maakt de fout ? Gracenote of de aanleverende partij ?
En dan probleem partij aanspreken op zijn falen net zoals ik ziggo op zijn falen aanspreek,
En dat aanspreken moet dan ook 14 dagen voor uitzending al gebeuren en dat spreekt voor zich.
Want zigoo wie draait nu de kwalitatiieve controles ? ziggo zelf of gracenote ?
Want wie het ook is het is nog steeds een puinzooi.
@Alex nee hij neemt de Pillow Talk die om 22.30 uur komt niet op, waarschijnlijk omdat dit van een aflevering is die al geweest is (ik herken de titel van de aflevering toevallig). Kan de juiste er ingezet worden door jullie zodat hij Pillow Talk Part 4 wel opneemt.
Bij Veronica staat er elke nacht tussen 04:00 en 06:00 uur Geen Uitzending.
En Wordt Aangekondigd staat nog steeds bij ONS vanaf morgen ochtend 10:00 uur.
en ziggo krijgt het weer voor elkaar
eurosport 1 4-9 12:30 - 00:30 zeilen en dus 12 uur lang ja ja
zie https://www.tvgids.nl/gids/eurosport1 15 minuten dus
zie https://www.eurosport.nl/watch/schedule.shtml daar is het 30 minuten
Wie is nu verantwoordelijk voor deze onzin ? en wie doet nu geen behoorlijke kwaliteits controles ?
van eurosport 2 klopt ook niet veel
4-9 11:00 - 23:00 vuelta weer 12 uur dus
eurosport 2 is opgelost maar eurosport 1 niet
En het is precies zoals de vorige keer mijn opname van zeilen is niet af te spelen
Dus hoe kan ziggo blokken van 12 uur in de programma gids toe staan als die in praktijk niet op te nemen zijn ?
En zeker als dit in het verleden al vaker is gebeurd
Mijn opname van zeilen is ondertussen aangepast en af te spelen met een duur van 29 minuten
programma gids in ziggogo.tv laat nog wel steeds dat blok van 12 uur zien, eens zien of en hoe lang het duurt om dat aan te passen
ok nu om 14:12 is ook ziggogo.tv aangepast
de vraag blijft hoe kan een blok van 12 uur worden aangemaakt als het opname systeem dat niet aan kan.
En waarom ziggo dat niet zelf detecteert en pas in actie komt als een klant klaagt.
zender zee cinma vanaf 4-9 19:00 "to be announced" t/m 6-9 02:00
Hoe kan dat met de basale kwaliteit cotnroles van zigoo ?
@A333 Het is helaas nog steeds niet goed verwerkt, het staat er nu in als reguliere uitzending i.p.v. de Pillow Talk-aflevering. Er wordt nog aan gewerkt om het goed te zetten
@mdpeters124 Dank voor de melding. We zijn hiervan op de hoogte en werken eraan!
@Rikst @Hendrik Jan leuk maar hoe kan dit gebeurren dit moeten jullie toch 14 dagen van te voren zien aankomen met controles of spreken die geen engels ? Dus hoe kan dit gebeuren ?
Ik wil een verklaring van iziggo hoe dit kan gebeuren en wat ziggo gaat doe om een herhaling te voorkomen
Quest Book op Comedy Central. De titels van de afleveringen van volgende week zijn hetzelfde als deze week.
En nemen dus niet op als je die van deze week niet hebt gekeken.
5 en 6 deze week
7 en 8 zou volgende week zijn...
De week er op weer juist met 9 en 10
Datum uitzending: 9 en 16 september
Tijdstip uitzending: Rond 17:40 uur
Zender: ONS
Programma: Keeping up appearances
Probleemomschrijving: Van beide afleveringen ontbreekt seizoen nummer en aflevering nummer, gelukkig staat er wel Part 1 en Part 2.
6 september 2024.
201: Curiosity Channel : "Wordt aangekondigd" vanaf 8 sep 24: 18:00
Ziggo Sport kanalen:
"SIGN OFF" elke dag om 06:00
Ziggo Sport 3 op 9 sep 24 zelfs van 6:00 - 9:05
Vandaag 6 sep van 6:00 - 6:50
Aan het einde van het programma daarvoor staat niet waarom.
Wat de tekst wel aangeeft.
@Hendrik Jan @Alex @Lycke @ChielOver
maandag 9 september comedry central
series met verkeerde aflevering nummer die ik heb gezien mike en molly, abbot elementary, guest book en friends
Dus misschien is wel de hele maandag 9 september verkeerd op comedy central
En gaat ziggo nog uitleggen hoe dat kan en wat jullie gaan doen om herhaling te voorkomen ?
@ChielOver , @mdpeters124 - Er gaat inderdaad iets niet goed met seizoens- en afleveringnummers op Comedy Central aankomende maandag, waaronder ook The Guest Book. We hebben het in onderzoek en hopen het spoedig te verbeteren.
@MiVo - Dank voor je melding! Ik heb 'm doorgezet en verwacht spoedig een seizoen- en afleveringnummer.
@jenson - De 'wordt aangekondigd' is inderdaad opgevallen en wordt op dit moment aan gewerkt. De 'Sign off' op Ziggo Sport kan simpelweg betekenen dat er dan geen uitzending is, maar zou eigenlijk dan wel anders in de gids moeten staan, ook die wordt vervolgd.
7 september 2024.
Kanaal 425: ESPN UHD: "Wordt aangekondigd"
Niet te zien welke wedstrijden in UHD worden uitgezonden.
Vorig weekend wel.
Verkeerde topic.Verplaatst naar "Is jouw geplande programma niet opgenomen?"
Datum uitzending: 07-09-2024
Tijdstip uitzending: 20:25 en 21:20
Zender: NPO 3
Programma: Face to Face S03
Probleemomschrijving: Waar zijn de afl. titels?
Waarom is de afl. volgorde bij afl. van ongeveer 55 min. 1 - 3 - 5 - 7.
Volgens mij moet het op 07-08 gewoon E01 part 01 en part 02 zijn en op 14-09 E02 part 01 en part 02.
Bij de VRT was de serie al eerder uitgezonden met afl. van dik anderhalf uur met E01 en E02.
Dan werkt zijn database wel heel goed als je er toch geen gebruik van maakt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.