Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Probleemomschrijving:
<< Ik wil een mislukte opname doorgeven >>
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen,
De programmering en de tv gids van Baby tv komt helemaal niet overeen. Dit zorg er voor dat specifieke programma's terug kijken onmogelijk is.
Met vriendelijke groet,
Robin Jansen.
Hey @Robin1992 . Goed dat je het doorgeeft!
Ik heb het even gecheckt en zie dat onze gids (voor zover ik zie. Corrigeer me vooral als het niet zo is) wel overeen komt met andere gidsen. Het lijkt er dus op dat dit "gewoon" is wat wij doorkrijgen van babytv. Ik denk dat het in dit geval niet gaat om een fout aan onze kant, maar een fout in de informatie/uitzendingen van babytv. We zullen dit uiteraard terugkoppelen naar de zender.
Goedemorgen @Lycke .
Het gaat ook puur om wat uitgezonden wordt en wat in de gids op de tv wordt aangegeven. Als ik bijvoorbeeld De Posttrein start, start er een ander programma van baby tv. Ook als ik een uitzending ervoor of erna neem krijg ik als nog niet het gewenste progamma. Fijn dat het terug gekoppeld wordt naar de zender, want het is een zender die het bij ons vooral moet hebben van het "terug kijken"
Met vriendelijke groet,
Robin Jansen.
@Robin1992 Jij ontzettend bedankt voor het signaleren hiervan. M'n collega Lycke heeft het inmiddels aangekaart.
De programmering van National Geographic in de gids voor morgen, zaterdag 20 mei, klopt niet helemaal. Allereerst staat er om 08:25 uur Geen Uitzending. Vervolgens alle programma's die erna komen kloppen de tijden niet van. Pas om 19:30 uur klopt het weer. Zal wel al te laat zijn om dit nog te herstellen.
Edit 10:12 uur: Laat maar, op moment van schrijven werd het hersteld als ik het zo zie.
@MiVo Dank voor je feedback! En goed dat het inmiddels hersteld is.
Fout in de EPG, daardoor een megalange aflevering van Evil. Allang gezien, dus onterecht opgenomen, maar da’s een ander verhaal…
De begintijd is aangepast, en 02:14 Loop:Hart van Nederland is weg.
Datum uitzending: 04-06-'23 en 11-06-'23
Tijdstip uitzending: 20.00u tot 21.00u
Zender: BBC First
Programma: Miss Fisher and the Crypt of Tears - S01E01
Probleemomschrijving: Het programma is een losse film van twee uur (opgesplitst in twee keer een uur), het is een vervolg van drie seizoenen Miss Fisher. BBC First gaat hiermee de fout in door hem weer S01 mee te geven. Met een goed werkend database systeem van Ziggo hadden er toch een paar alarmbellen of moeten gaan.
Dank voor je melding, @Tonio60 - Deze gaan we corrigeren!
Op de sbs en net5 zenders kun je bij replay niiet meer vooruitspoelen
Dit is al wekenlang bekend en dit zijn de 2 uitvluchten tot nu toe
1) ligt eraan dat de zenders geen reclameblok informatie aanleveren
Maar er zijn genoeg commerciele zenders die dit nooit doen en daar werkt het vooruit spoelen wel
2) ligt aan de zenders
Het bekende verhaal bij ziggo het probleem ligt ergems anders
En dan nu een probleem wat zeker bij ziggo ligt
Ncis gisteren opgenomen op net5 als ik die opname opstart via de epg (vanuit ziggogo.tv) dan kan ik niet vooruitspelen
vanuit de EPG start je terugkijken op met reclame, opnames starten kan niet vamuit EPG is mijn ervaring
Klopt. Een opname "moet" je starten vanuit je opnames en niet vanuit de EPG. Als je het vanuit de EPG doet, start je ReplayTV.
Datum uitzending: 7 juni
Tijdstip uitzending: 21:10
Zender: National Geographic
Programma: UFO's: Investigation the unknown
Probleemomschrijving: Verkeerde aflevering nummer en titel. Moet aflevering 2 zijn, en niet aflevering 5 zoals er nu staat.
Dit komt inderdaad niet overeen met de TV gids van National Geographic zelf. Bedankt voor de melding, ik ga het doorzetten!
@Lycke @Hendrik Jan En hoe zit het nu met het feit dat vooruit spoelen helemaal niet meer werkt op sbs en net5 zenders bij replay ?
@mdpeters124 schreef:@Lycke @Hendrik Jan En hoe zit het nu met het feit dat vooruit spoelen helemaal niet meer werkt op sbs en net5 zenders bij replay ?
Dat heeft niets met de gids op zich te maken, en zijn al tig andere topics over.
En door ziggo wordt al gereageerd in je eigen topic.
Aangaande opstarten vanuit de epg klopt het voor de ziggogo.tv wat je zegt. Maar tegelijktertijd krijg je daar opties voor wijzig opname.
Op de media next daarintegen start je nooit de replay op als je een opname hebt maar altijd de opname (via de epg benaderd)
Dus dat is in iedergeval inconsistent gedrag van de 2 systemen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.