Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!

Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.

 

* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.

 

Datum uitzending: 

Tijdstip uitzending: 

Zender: 

Programma: 

 

Probleemomschrijving: 

 

 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

 

2.729 Reacties 2.729
MiVo

Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Dit stond eerst wel goed in de EPG, maar nu dus niet meer.

 

Datum uitzending:  Zondag 2 april 2023

Tijdstip uitzending:  00:30 uur

Zender:  National Geographic

Programma:  Massive Engineering Mistakes

 

Probleemomschrijving:  Seizoen nummer, aflevering nummer en aflevering titel wat er eerst wel stond is weggehaald, zodat het nu bij Specials staat.  Waarom gebeurt dit ineens ?  Waarom niet laten staan ?

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Alex Schreef: Heel apart. Er lijkt toch een link te zijn met de dubbele titels

 

Maak daar trouwens maar in veel gevallen drie dubbele titels van inmiddels

 

Screenshot_20230328_154028_Ziggo GO.jpg

Screenshot_20230328_153952_Ziggo GO.jpg

 

Ik hoor Ziggo in oktober nog zeggen "Als EPG-informatie niet beschikbaar is of niet goed werkt, gaat automatisch een signaal naar de EPG-leverancier. Incidenten met de EPG worden hierdoor sneller opgelost." & "EPG-incidenten die bij ons worden gemeld, worden sneller doorgegeven en opgelost." ik ben heel benieuwd wanneer alle mooie beloftes uit de update van oktober waargemaakt gaan worden? En wanneer er is een update komt waarin ze ons eens eerlijk gaan vertellen waarom er sinds dien van al die mooie verbeteringen uit oktober zoveel fout gaat...

R o b

Level 10
  • 393Posts
  • 5Oplossingen
  • 143Likes

Datum uitzending: vanaf 3 april

Tijdstip uitzending: 20:35 uur

Zender: Fox

Programma: The Thing About Pam

 

Probleemomschrijving: de info tekst wordt weergegeven in een mij onbekende taal (Pools??)

IMG_6454.jpeg

martwoutnl

Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Op 4 april aanstaande is zowel bij Fox als bij Canvas iets raars in de EPG. Je kan ze wel opnemen maar waar het precies over gaat weet je niet. En degene van Fox lijkt me zeker een fout.

 

Canv.jpgFox.jpg

 

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 167Likes

29 maart 2023.

Vanaf 1 april 2023:

 

Mezzo : To Be Announced

 

TRT Müzik : Ilan edilecek

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @MiVo . Hm. Ik moet zeggen dat ik me ook afvraag welk seizoen en aflevering nummer hier zou moeten bij staan. Weet jij nog wat er bij stond? Ik zie bijvoorbeeld in de KPN gids zondag seizoen 1 aflevering 1 en maandag seizoen 1 aflevering 3. En bij ons op zondag nu niets en op maandag seizoen 2 aflevering 3. Ik heb dus het idee dat er "sowieso" iets fout gaat in deze gegevens en dat de informatie er voor nu bij weg is gehaald, daardoor? Ik ga dit in elk geval doorzetten! 

Oeps, @R o b . Dat is niet te begrijpen nee. Ik zet het door! 

@martwoutnl . goeie! Zo om me heen kijkend bij andere gidsen, zie ik dat het in het geval van Canvas om "earth: a living body" moet gaan. En in het geval van Fox over ESPN vandaag en een bekerwedstrijd. Ook hier ga ik achteraan! 

 

@jenson . Ik zie Mezzo vanaf 1 april inderdaad op "wordt aangekondigd" staan. TRT Muzik zie ik wel ver vooruit een ingevulde gids: 


Jij nu ook? 

 

 

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Lycke Bedankt dat je mijn vragen weer is overslaat 😡

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 167Likes

TRT Müzik is nu gevuld.

 

Mezzo nog niet.

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/mezzo-blaast-25-kaarsjes-uit-veel-live-concerten/

 

Daar wel EPG voor 1 april 2023.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Terwijl ik het aan het doorzetten was, omdat ik ook "uitzending" zag bij Fox, is de gids voor Fox nu ingevuld en de ESPN vandaag/wedstrijd staan er in, @martwoutnl 🙂

TheoHuisman

Level 6
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 39Likes

Gaat hier nog iets mee gebeuren?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@TheoHuisman Dit is doorgegeven naar de juiste afdeling zodat hierop de benodigde acties worden ondernomen. Overigens zie ik dat het programma inmiddels wel vrijgegeven is voor Replay TV. En via deze manier nu in ieder geval terug te zien. In het andere topic heb ik hierop reeds gereageerd. 

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

Daar gaan we weer met de afleveringnummers van FBI… los het nu eens een keer structureel op, Ziggo!!!

 

IMG_3423.png

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Zouden jullie voor de zoveelste keer naar de serie Gold Rush willen kijken, want ten eerst duurt een aflevering geen 2 uur lang en ten tweede zou het heel vreemd zijn dat ze nu op eens aflevering 5 van S13 zouden gaan herhalen...

 

20230402_230154.jpg

 

mdpeters124

Level 15
  • 1303Posts
  • 3Oplossingen
  • 738Likes

@joepke-m @Hendrik Jan 

En gaan ze hun 3e partij geloven als die zeggen dat het echt zo is ?

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Wij proberen de opnamen van FBI en FBI International van gisteravond nu te kijken, maar krijgen de onderstaande melding. De aflevering van FBI Most wanted kan wel afgespeeld worden...

 

20230403_142853.jpg

Dokie

Level 10
  • 498Posts
  • 3Oplossingen
  • 217Likes

@DON PAPA Ik heb snel even op telefoon gekeken maar beide afleveringen spelen bij mij gewoon af. Heb je het probleem nog steeds? Op meerdere/alle mogelijke apparaten? 

Nog geen kans gehad om op de Next zelf te proberen. 

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Ik heb het alleen nog maar via de ZiggoGo app op de AppleTV geprobeerd, de Nextbox staat niet aangesloten op het moment. Maar we hebben de melding nog steeds

 

Edite: Met de ZiggoGo app op mijn telefoon spelen ze wel af zie ik net. Zal het straks nog wel even een keer proberen op de AppleTV 

Dokie

Level 10
  • 498Posts
  • 3Oplossingen
  • 217Likes

Toch maar even snel via Next gekeken en geen probleem. Denk dat de opnames veilig/in orde zijn maar dat het ligt aan de Ziggogo app op de Appletv.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Heb het later nog een keer geprobeerd op de AppleTV, en toen kon ik ze wel afspelen, geen idee waar deze fout nu door is ontstaan, maar gelukkig hebben we de opnames toch nog kunnen kijken...

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Nog steeds niks gedaan met de melding over Gold Rush van vanavond, wat is het toch een %@#€&% bedrijf 😡😡😡😡😡😡😡😡😡

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic