Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!

Heb jij een fout ontdekt in de toekomstige TV Gids? Ontbreekt er programma-informatie of staat er foutieve info bij een programma? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar actuele voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de leverancier. Daarnaast worden alle voorbeelden gelogd zodat de afdeling Technology bij structurele issues eenvoudig kan schakelen met de TV Gids-leverancier.

 

* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld.

 

Datum uitzending: 

Tijdstip uitzending: 

Zender: 

Programma: 

 

Probleemomschrijving: 

 

 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

 

2.732 Reacties 2.732
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Dokie, all,

 

FBI lijkt voor morgen een unieke code te hebben meegekregen. De naam en het nummer zijn niet aangepast, uit voorzorg dat het geen mislukte opname oplevert. Als ik naar mijn eigen serie-opname kijk (die vorige week ook aflevering 12 heeft opgenomen), staat die van morgen nu ingepland. Ik hoop dat dat voor jullie ook het geval is!

Dokie

Level 10
  • 498Posts
  • 3Oplossingen
  • 217Likes

@Alex ik had het gezien inderdaad. Fijn dat opname nu gewoon zal plaatsvinden. Althans, zo ziet het er naar uit. 

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Dokie @Alex Ik hoop dat het goed zal gaan, voorlopig zie ik dit in de EPG 

 

Screenshot_20230325_202239_Ziggo GO.jpg

 

Maar als ik FBI aan klik, dan krijg ik

 

Screenshot_20230325_202246_Ziggo GO.jpg

SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Ik ben benieuwd wanneer de Dubbele Begintijden over zal zijn. 

Het kom op zoveel plaatsen, vele Zenders en Programma's, voor dat het teveel is om weer te geven. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Zijn de opnames gelukt @DON PAPA ? Hier is alles af te spelen en lijkt het allemaal goed te zijn gegaan.

 

@SRF - Zoals het nu lijkt in de volgende release van Ziggo GO, maar ik heb helaas nog geen datum. Het wijzigen van de taal in de Ziggo GO app zou dit probleem (tijdelijk) moeten oplossen.

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

De Dubbele Begintijden in de EPG komen ook voor bij Telenet (Vlaanderen).

 

27 maart 2023, Eurosport.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Alex De opname was inderdaad goed gegaan en konden we zonder problemen afspelen, alleen als ik nu via de Ziggo Go App deze FBI "terug" wil kijken (dus niet de opname) dan krijg ik nog steeds deze melding als ik op FBI klik in de EPG, het is dus niet mogelijk om de "terug kijk" optie te gebruiken

 

Screenshot_20230327_154639_Ziggo GO.jpg

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Top dat dat is gelukt, maar apart dat dit nog steeds het geval is. Zie je ook nog steeds die dubbele titels, kan het daar een relatie mee hebben? Ook omdat ik op je eerdere screenshot zag dat één dubbele 'versie' van FBI geen rood bolletje had.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Ja ik zie ook nog steeds dubbele titels en toen de opnamen klaar was stond wel bij beide titels een rood rondje (wat nu weer weg is, omdat de opnamen na het kijken met de ZiggoGo app op de AppleTV is verwijderd). Maar als ik nu dus op FBI klik (maakt niet uit welke, zie screenshot) dan krijg ik dus de melding uit mijn vorige bericht.

 

Screenshot_20230327_165901_Ziggo GO.jpg

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Heel apart. Er lijkt toch een link te zijn met de dubbele titels, want het lijkt wel goed te gaan bij de juiste weergave. Men ging er vanuit dat er minimale impact was op de werking (voor bijvoorbeeld opnames of terugkijken), dus dit gaan we controleren. Dank voor de snelle reacties en afbeeldingen.

rigie1

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar is de 2e helft van t voetbal Nederlands elftal gebleven? 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

@rigie1

Via replay zie ik wel beide helften.

 

Opnames kan ik nu niet checken. Vaak wordt de 2e helft als herhaling gezien en niet opgenomen.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

🤐

martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

@bloemen64  schreef:

@rigie1

Via replay zie ik wel beide helften.

 

Opnames kan ik nu niet checken. Vaak wordt de 2e helft als herhaling gezien en niet opgenomen.


Zowel opname als replay (na verwijderen opname) gaven hier alleen de 1e helft. EPG zegt dat het tot 2240 duurt dus ruim 2 uur maar replay gaat maar tot net na 1 uur. Vorige wedstrijd ging dit ook fout. Ook toen hielp het niet als ik opname verwijderde.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hmm, ik zie het inderdaad. De replay zou 2:17 moeten duren, maar duurt maar 1:27 als je m start. Ik ga hier achteraan! 

rigie1

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dankje. Dit lijkt misschien gezeur. maar als je iets uitgesteld kijkt omdat je niet thuis was bij aanvang dan is het wel minder als je van eind 1e helft opeens naar de eind bespreking komt. de hele spanning van de wedstrijd is dan verdwenen als er dan over de uitslag word gesproken die je niet hebt gezien.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Snap ik heel goed hoor! Vind dat zeker geen gezeur. De replay-functie is er niet voor niets en moet natuurlijk goed werken. Ik hou jullie op de hoogte! 
Ik kwam trouwens net je losse topic hierover tegen, @rigie1 . Die verwijder ik even, oké? Dan houden we t hier :-). 

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Lycke Schreef: De replay-functie is er niet voor niets en moet natuurlijk goed werken

 

En de opnamen-functie niet? Want daar speelt dit probleem ook al jaren...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zeker. Daarom vind ik het ook geen gezeur wanneer mensen daar voorbeelden van aanleveren :-). 

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Lycke Heeft Ziggo niet inmiddels genoeg voorbeelden gehad in de afgelopen jaren? Hoeveel voorbeelden hebben jullie wel niet nodig, voordat er is een oplossing komt voor dit langlopende probleem? En als jullie echt zo om voorbeelden zitten te springen, waarom zet Ziggo dan niet zelf elke voetbalwedstrijd op opnemen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic