@Alex Schreef: Wat betreft de leeftijdsrestrictie is alle informatie al gedeeld die er is: Er is inderdaad een verschil in werking zoals we al bespraken. Ziggo GO gaat anders om met erotische content, waardoor dit gedrag van 'age lock' ook anders is. Of en waarom dit eerder andersom weet ik helaas niet, meer informatie dan dit is er niet.
Op Gold Rush ga je geen bevredigend antwoord krijgen. Het is zonder afleveringnummer binnen gekomen en ze moesten het met de info van de bron matchen aan eerdere/beschikbare informatie. Dat bleek niet juist en is hersteld
Weet je, zoek het lekker uit met jullie kl*te EPG, we zijn wel goed om fout na fout aan te dragen, maar als we vervolgens vragen stellen hoe en waarom er dingen gebeuren, dan komen er half bakken antwoorden en daar moeten we het dan mee doen.
Eerst zeg je "Wat betreft Gold Rush: Daar heb ik inderdaad geen verklaring voor, sorry. Gisteren is de aflevering hersteld van 15 naar 13, maar een duidelijke verklaring hoe dit kon gebeuren hebben we nog niet ontvangen." en dan laat je mij een week wachten (als ik er niet opnieuw om had gevraagd had ik waarschijnlijk kunnen wachten tot ik een ons weeg) en komt dan met een antwoord waar totaal niks van klopt, want zoals ik je eerder al heb laten zien, stond er in alle andere EPG's gewoon de juiste afleveringnummers en de aflevering die er de week voor was, had gewoon afleveringnummer 12, dus als ze het hadden willen matchen, dan hadden ze voor afleveringnummer 13 gekozen en niet voor 15. En dat was ook gewoon de originele volgorde van uitzenden in Amerika geweest, dus gewoon lulkoek wat er nu verkondigd wordt...
Maar het is overduidelijk dat jullie gewoon de hele boel bij elkaar verzinnen om het prutswerk van jullie zogenaamde specialisten te verbloemen.
En dan durven jullie ons ook nog aan te spreken op respectvol met elkaar omgaan, nou ik zou zeggen, begin is bij jullie zelf en behandel de klant niet als een stuk vuil 😡😡😡😡😡😡😡😡😡