1
Vraag
2
Reacties
KLINKIE

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fout in tv gids.

Als ik naar het menu ga op de TV dan zie je timeslots direct boven de eerste regen (dus direct boven NPO1) De tijden van de programmas die aangegeven worden kloppen niet met deze timeslots. Dit is verwarrend als je programma's wwilt opnemen.
Voor de rest kloppen de tijdinstellingen van de TV (zie rechtsboven op het scherm) En onder aan waar de opname tijd van het gekozen programma staat, dat klopt ook. Maar de instellingen van die timeslots dus niet. Hebben jullie dat al eerder van iemand doorgekregen?
Ik heb de box al uitgezet (3 minuten) en ook al naar de fabrieksinstellingen gedaan maar dit maakt geen verschil.
Op de twee foto's zie je dat het verschil ongeveer anderhalf uur is. Ligt de fout bij jullie of kan ik dit zelf verhelpen en hoe dan.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @KLINKIE welkom op de Community! 

Begrijpelijk dat dit nogal verwarrend is als je opnames wilt inplannen. Ik persoonlijk had ik hierover nog niks gehoord, maar ik heb net navraag gedaan bij mijn collega's of zij hierover al meerdere meldingen hadden gekregen en dit was het geval. Het is bij ons bekend dat de tijdssloten boven de TV gids niet juist staan en er wordt gewerkt aan een oplossing. Helaas is het nog niet bekend wanneer dit exact het geval zal zijn. Dat is nog afwachten. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @KLINKIE 
Een hele goede en dat is misschien wel iets voor een Ziggo Community medewerker (moderator). Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en dieper in het systeem. Echter, is het probleem nog altijd zo of is het inmiddels opgelost?

Zet in je profielinstellingen je postcode en huisnummer, dan kunnen ze Ziggo medewerkers direct in het systeem met je mee kijken. 

KLINKIE
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@EnergieBoy Dank voor je antwoord. Ik heb postcode en huisnummer toegevoegd aan profiel maar… Hoe kan ik zorgen dat een moderator dit leest?

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @KLINKIE welkom op de Community! 

Begrijpelijk dat dit nogal verwarrend is als je opnames wilt inplannen. Ik persoonlijk had ik hierover nog niks gehoord, maar ik heb net navraag gedaan bij mijn collega's of zij hierover al meerdere meldingen hadden gekregen en dit was het geval. Het is bij ons bekend dat de tijdssloten boven de TV gids niet juist staan en er wordt gewerkt aan een oplossing. Helaas is het nog niet bekend wanneer dit exact het geval zal zijn. Dat is nog afwachten. 

KLINKIE
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Gianna Ziggo Dank voor je antwoord. Ik zal geduldig wachten 🙂

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic