Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Formule 1 GP van Duitsland live op Ziggo Sport: Verstappen weer op het podium?

De Formule 1 GP van Hongarije staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de GP van Hongarije zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De kwalificatie en de race zijn zonder extra zenderpakket te volgen via de gratis zender Ziggo Sport op kanaal 14. Check hier de tv-gids van Ziggo Sport voor het meest actuele Formule 1-programma.

F1 uitzendschema Ziggo Sport (Totaal)

- Vrijdag 27 juli 2018
11:00-12:30: Eerste vrije training live op kanaal 401, 404 en 405
15:00-16:30: Tweede vrije training live op kanaal 401, 404 en 405

- Zaterdag 28 juli 2018
12:00-13:00: Derde vrije training live op kanaal 401, 404 en 405.
15:00-16:00: Kwalificatie live op kanaal 14, 401, 404 en 405.

- Zondag 29 juli 2018
15:10: Race live op kanaal 14, 401 en 404

Het circuit: Hungaroring

6e083dd8-d9f9-4eea-be9c-c9577759a389.jpg


Op de Hungaroring wordt al sinds 1986 gereden door Formule 1-coureurs. Het parcours staat bekend om de vele bochten waar inhalen erg lastig is. Dat komt vooral doordat het ook een smal circuit is. De coureurs leggen hier 70 ronden van zo'n 4,3 kilometer af. Een goede kwalificatie is in Hongarije dus erg belangrijk.

De winnaars van de afgelopen jaren:
2017: Sebastian Vettel - Ferrari
2016: Lewis Hamilton - Mercedes
2015: Sebastian Vettel - Ferrari
2014: Daniel Ricciardo - Red Bull
2013: Lewis Hamilton – Mercedes

De 4e plaats van Verstappen in Duitsland was het maximaal haalbare. Op het snelle circuit van Hockenheim kwam de Red Bull overduidelijk snelheid tekort. Er liggen meer kansen voor Max op de Hungaroring nabij Boedapest. De vele bochten liggen de Red Bull altijd goed. Met een goede kwalificatiesessie zijn er zeker kansen op een podiumplek. Bijzijn is weer meemaken dit weekend op Ziggo Sport!

50 Reacties 50
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
marcello74
Is gelukkig toch nog goed opgenomen, met de al een week geleden ingestelde opname.
MeindertF1

Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes
De GP van Spanje staat weer voor de deur! Wie denkt niet terug aan de wiel-to-wiel gevechten van Mansell en Senna op het rechte stuk, de magistrale overwinning van Schumacher in 1996, de overwinningen van Fernando Alonso in zijn thuisland, de vreemde overwinning van Maldonado en iets met de eerste overwinning van een jochie in een RedBull :grin:
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Klopt het dat bij de gids/EPG de Formula 1 voorbeschouwing tegenwoordig ook onder formula 1 race is neergezet? is dit een tijdelijk iets, EPG fout, vindt dit namelijk zeer irritant. Voel persoonlijk niks voor Ziggo Sport voorbeschouwing en kijk altijd alleen de race.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Jonathan-458
Ik weet niet beter of ze doen dat altijd zo, marketingtruc om kijkers te trekken.
Ik verkeek me er ook een paar keer op, zie ik in de papieren tv gids staan start gp 13uur, krijg je eerst dat f1 cafe, begint de wedstrijd pas een uur later.
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Hi N.N.,
Uhm dacht dat het voorheen anders was, zal wel aan mij liggen.

Thx.

Redelijk mooie race geweest.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Ik zag dit verschil ook met eerdere opnames.
Misschien voor mensen die alleen de race willen opnemen handiger als de race alleen in de gids komt te staan, dat scheelt een uur ervoor en 3 kwartier erna.
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Jonathan-458 wrote:
Hi N.N.,
Uhm dacht dat het voorheen anders was, zal wel aan mij liggen.

Thx.

Redelijk mooie race geweest.


Voorheen (vorig jaar) was dit idd zo. Stond de voorbeschouwing en de race apart in de EPG.

BTW een erg saaie race. Wel een mooi podium van Max. Wordt tijd dat Pirelli weer wat met de bandenkeuze gaat doen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Beeblebrox Helemaal mee eens, als er meer verschil zit in de banden kan er echt verschil mee gemaakt worden, een stuk sneller en eerder versleten of een stukje langzamer, maar gaan ze veel langer mee.
Dan wordt dat al een wedstrijd op zich en kunnen er in het laatste deel van de race nog flinke verrassingen komen.
hadeha

Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes
op zich een saaie race jammer dat het niet een ronde langer was dan had Max tweede geworden
MeindertF1

Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes
hadeha wrote:
op zich een saaie race jammer dat het niet een ronde langer was dan had Max tweede geworden


Wees blij dat hij niet in ronde 70/70 Bottas had ingehaald. Dan was het helemaal feest geweest met de aangepaste uitslag doordat de vlag te vroeg werd gezwaaid.

Mercedes had dit perfect uitgerekend. Ze lieten Bottas precies bepaalde rondetijden rijden zodat Max net niet hem kon inhalen. Complimenten voor de Mercedes crew.
MeindertF1

Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes
`Eindelijk terug op Frans grondgebied!' ... Op mijn timeline zie ik meer boze berichten over de files van en naar het circuit dan over de acties op de baan :sweat_smile:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic