1
Vraag
2
Reacties
avanhien

Level 6
  • 102Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Formule 1 2022

Is er al meer bekend of Ziggo het gaat aanbieden en op welke manier ze dat gaan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @avanhien en anderen die dit topic lezen.

In dit topic vind je een link, via deze weg kun je ervoor kiezen om informatie te ontvangen. Zodra wij meer weten, ontvang je een email 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Waarschijnlijk wordt 8 december iets meer bekend gemaakt, tot dan is het gissen .

 

Viaplay onthult 8 december meer over F1 en abonnementsprijs | Totaal TV

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nee, nog geen enkele mededeling.

 

Kreeg zojuist wel dit bericht: 

EXCLUSIEF: Dit zijn de nieuwe Nederlandse Formule 1-commentatoren van Viaplay | RacingNews365

Lassy

Level 8
  • 204Posts
  • 4Oplossingen
  • 76Likes

14 euro per maand dus...

 

De nieuwe rechtenhouder van de Formule 1, het Scandinavische NENT, heeft een deal gesloten met KPN en VodafoneZiggo. Wie via deze kabelaanbieders Formule 1 wil zien moet volgend jaar 13,99 euro per maand betalen. De Grand Prix van Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te zien. De omroep heeft bovendien de samenvattingsrechten voor alle andere races bemachtigd.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @avanhien en anderen die dit topic lezen.

In dit topic vind je een link, via deze weg kun je ervoor kiezen om informatie te ontvangen. Zodra wij meer weten, ontvang je een email 🙂 

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 102Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

@Mariskabedankt voor de informatie, heb mijn gegevens achtergelaten. Heb een lieve vrouw die helemaal gek is van Formule 1

pascalweij

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Beste Steefb ( en allen ), Veel is er al te horen en lezen geweest over hoe, wat en waar er Formule 1 gekeken kan worden in 2022. De voornaamste kwesties zijn de prijzen hiervan. Niet helemaal onterecht. Wat mij eerder zorgen baat, zijn berichtgevingen, dat er sprake zal zijn van beeldkwaliteit verlies. Ik lees nu berichten, dat dat niet meer of gelijk zal zijn aan 720P. Dat zal dan echt schandalig zijn, dat had ik in 2004 al. Wie kunnen we wakker schudden, dat we minimaal HD of eigenlijk gewoon '4k' willen voort kijken? Daar hebben we toch zo'n luxe media box voor. Mvg.

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Beeldkwaliteit bij ViaPlay wordt net als F1 TV Pro in 1080P. Dus niet in 720P.

 

Bron:

https://gostreaming.nl/formule-1-in-full-hd-te-zien-bij-viaplay-in-nederland/

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic